Maličkosti tvoří celek

pondělí 19. září 2016

Dnes bude řeč o tom, jak i ty obyčejné věci, které používáme denně, mohou vypadat výjimečně, ať už je to krém na ruce, kapesníčky, či oblíbená kosmetika. Jsem tak trochu posedlá tím, aby na poličkách v kuchyni, v koupelně, či na nočních stolcích, nebyly žádné produkty v nevzhledných obalech. U věcí, které navíc používám každý den mi záleží na tom, aby lahodily i oku a celkově interiér spíše krášlily, než naopak, protože právě tyhle maličkosti pak tvoří celkový dojem.

Na eshopu AAAhome jsem objevila překrásný skleněný dávkovač od dánské značky Clayre & Eef, který v tuto chvíli používám na krém na ruce, ale skvěle by se vyjímal v koupelně i na tekuté mýdlo. Moc se mi líbí ryté sklo a v kombinaci se stříbřeným patinovaným podnosem, na kterém mám kosmetické nezbytnosti, vypadá přímo skvostně. Pro papírové kapesníčky jsem již nějakou dobu sháněla tu pravou krabičku, až jsem v Madal Bal narazila na tuto dřevěnou v bílé barvě s nápisem Tissue. Teď už je rozhodně nemusím schovávat pod umyvadlem! ;-)

A jak to u Vás doma? Také všelijak přelévate, přesypáváte a schováváte, aby byl Vás interiér dokonalý? :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥