Karlínské farmářské trhy

neděle 2. října 2016

Jsem moc ráda, že za posledních pár let se farmářské trhy v Praze těší tak velké oblibě. My Karlínští máme své trhy u přenádherného chrámu sv. Cyrila a Metoděje a já jsem se včera rozhodla tu parádní podzimní atmosféru pro vás zachytit. Stojí tu samozřejmě stánky a food trucky s nejrůznějšími dobrotami od čerstvého masa, květin, zeleniny, pečiva, moštů, pražených ořechů, kávy, až po zajímavé handmade výrobky, staré knížky či workshopy pro děti.

Bývá tu i doprovodný program a mé srdce ze všeho nejvíce vždy těší živá španělská hudba, která trhům dodává takovou správnou veselou náladu. Kytara a zpěv lákají právě i děti, které tu na trávě tancují, poletují a hrají si...a občas se do rytmu nesměle pohupují i dospěláci. Nesmírně mě baví tohle všechno pozorovat, když si tak na lavičce popíjím ranní kávu a snídám máslový croissant či snídaňový sendvič (ten vám je!). Taky mám moc ráda to milé souznění mezi všemi návštěvníky trhů - nevím, čím to je, že tu jsou lidi na sebe takoví usměvaví, přívětiví a nemají problém se dát jen tak do řeči. To mě vždycky náramně dobře naladí na celý zbytek víkendu! :-) A které trhy nejraději navštěvujete vy?









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥