Vítám Vás! ♥♥♥

pondělí 17. ledna 2011

Dne 17.1.2011 se začíná tvořit historie blogu Maison de Plaisance. Co mě vedlo k jeho založení a co zde vůbec najdete? Miluji interiérový i produktový design, baví mě dekorování, fotografování i psaní...Chci s Vámi, se svými budoucími čtenáři, sdílet radost z krásného domova, inspirace k nákupům, své tvoření i nejrůznější nápady. 

O jakém typu bydlení bude řeč? Především o francouzském a skandinávském venkovském stylu, Shabby Chic a vintage, ale i malá špetka arabského orientu...to vše se v mém bydlení propojuje, prolíná a je blízké mému srdci.

Bydlím v podnájmu a mé možnosti jsou tím trochu omezené. Snažím se však měsíc co měsíc do svého domova přinést něco nového, to nepoužívané z něj odstranit, přemisťovat, vylepšovat a hlavně svůj domov milovat. Ve volném čase jsem ráda brouzdala na skandinávských a zahraničních blozích, které se tímto stylem interiérů zabývají...ukládala jsem desítky fotografií, tříbila svůj vkus a pomalu se začala rodit myšlenka, že bych i já mohla sdílet skrze blog to, co mě ohledně domova naplňuje a baví.

Vaše komentáře jsou velmi vítány, neboť jsou "máslem na můj chléb" a mou inspirací pro tvoření, fotografování i psaní. Pojďme společně tvořit tento blog, sdílet své nápady, rady i odkazy na krásné obchody.

"Žádný dům není tak malý, aby nepojal mnoho přátel". Tak tedy, VÍTEJTE!


1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře! ♥