Dnešní pošta

čtvrtek 5. května 2011

Tak jsem konečně měla čas skočit na poštu a vyzvednout si balíčky. Tolik mě baví je rozbalovat! :-)

Balíček Green Gate z Dan Design. Magnetické kolíčky (149 kč) a budík (566 kč).

Přišel mi modrý budík místo růžového, ale dostala jsem navíc další magnet Green Gate jako dárek.

Nádherný dvoupatrový etažér z Aukra za 115 kč. Stačí umýt a bude jako nový.

Karafa s krásnou rytinou za 99 kč z Aukra.

Vysněná sada filigránových příborů z Aukra. Po takových jsem toužila už dlouho!

Celá sada v kufříčku vyšla i s poštovným na 700 kč.

Příbory jsou postříbřené a jako nové. Některé potřebují trochu přeleštit, ale jinak jsou nepoužíváné.

Detail filigránu...zcela nesrovnatelné s moderními obyčejnými příbory. Jsou kouzelné!

6 komentářů:

  1. Ahoj Sandro,
    týjo nevím co obdovovat dřív! Tyhle balíčky taky zbožńuju:))) Ta sada příborů je teda perfektnbí ten motiv je překrásný. Karafa je nádherně něžná a jemná, etažér má perfektní patinu...užij si to!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Sandři, musím dát Vlaďce za pravdu, člověk neví, nad čím se dříve kochat, tak přeji, ať ti dlouho dělají radost!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. prenadherneeee..hlavne tie pribory mi urcite dnes nedaju spat:)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Sandro, vy tedy umíte nakupovat! Všechno tak levné a nádherné! Ta karafa, ty příbory (vypadají jako za několik tisíc korun), etažér taky úžasný! Je mi na vašem blogu vážně príma! Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhlety příbory jsou nádherné,taky mám doma už přes dva roky tuhle sadu...Používám je jen na vánoce,jinak jsou vystavené ve sklenici...
    Krásné dny.Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Sandruško, mám doma úplně stejné příbory! Také z Aukra, akorát že má sada je ještě početnější a obsahuje i jiné druhy příborů. Ale souhlasím, že je nádherná, kouzelná...! Nemůžu se dočkat, až se jednou přestěhuji do svého a budu ji moct začít používat jak se patří :-) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥