Kompletní stěna

pátek 24. června 2011

Dneska jsem na poště vyzvedla zbylé dva balíčky a všechno pěkně umístila tak, jak jsem si vysnila. V poličce máme čaje- v GG dózách sypané, v šuplíčcích sáčkové. Do poličky dám možná pak ještě místo Falby hrnečků něco růžového, aby té modré nebylo příliš- mám ráda změnu, takže se nikdy nedá říct, že to bude finální verze ;-) Po ruce budou i naběračky ze smaltu, které jsou prostě dokonalé. Upevněné tam jsou zatím jen na oko, musíme je přivrtat, protože deska, na které naběračky visí, není rovná a hřebíky mají tendenci vyklouzávat. Dopoledne jsem s tím opravdu bojovala, snažila se desku narovnat a při této nešťastné akci jsem na desce přidělala ještě víc otluků, než které tam záměrně a původně byly- patina vznikla tedy velmi rychle, ale aspoň je to originál :-) Počkám, až mi desku přítel navrtá do zdi a pak už budu moct naběračky běžně používat. Z druhé strany jsem pověsila oblíbené plechové cedulky, aby potěšily oko i ducha pokaždé, když se na ně od jídelního stolu zadívám. S výsledkem jsem spokojená, snad se líbí i vám- těším se na všechny komentáře, nápady a kritiku!



Tak tady je celý výsledek- růžová girlanda, plechové cedulky, smaltované naběračky a čajová polička.

Poličku už znáte- dózičky a cukřenka Green Gate, latté hrnečky Falby a hrnky na háčcích Cath Kidston. Polička je proti oknu, proto omluvte odlesky na skleněných dvířkách.

Konečně jsem se jich dočkala- na fotce nevynikne, že jsou větší, než klasické hrnky, proto pak udělám ještě nějakou porovnávací fotku ;-) Jsou opravdu super a dokonce se díky nim můžu těšit i na zimu, protože v tu dobu piju čaj skoro pořád :-) Naprosto zbožňuji vzory Cath kidston- mají to kouzlo, že je můžete všelijak kombinovat a nikdy neuděláte chybu- prostě se k sobě hodí vždy (totéž platí pro Green Gate).
Tady jsou moje nové ošuntělé naběračky a pěnovačka- ani se mi nesnilo, že jednou budu mít doma něco tak úžasného! Celá sada stojí 649 kč (+ poštovné). Je to nejen překrásná dekorace, ale hlavně to bude můj praktický pomocník při vaření. Za poklad děkuji Simonce z MMB!

Ceduličky jsem vám už kdysi dávno taky ukázala a teď konečně našly to pravé místo. Tak tady je hotovo a teď se vrhnu zase na další domácí "projekt" :-)

8 komentářů:

  1. Ahoj Sandro,
    týýýjo mám oči nalepený na monitor, konečně jsem se dočkala.Musela jsem si to několikrát prohlídnou, je no NÁdhera:))Vypadá to neskutečně krásně když je to vše kompletní! krásný kousky sis vybrala moc se mi líbí po stranách ty měchajdy a muffinky:)Super! Já chci tykýýýýýýý
    Dík za sladkej komentář u mě, vždy mě tak potěší:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Sandruš, je to opravdu nádhera...pastva pro oči...
    Líbí se mi úplně všechno, máš to krásně sladěné...

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, holky, já se uplně červenám :-))) Jsem moc ráda, že se vám výsledek líbí, pořád se na to chodím do kuchyně koukat, že to tam skutečně je :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Sanduš, prosím tě, můžu u tebe bydlet? ;-)
    Všechno je to tak sladké a dovedené k dokonalosti!
    Máš můj obdiv!
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. :-DDD To víš že jo- ty i tvůj velký muž s námořnickou peněženkou...každý je vítán ;-) Moc ti děkuju za pochvalu, mám fakt radost, že to působí hezky a útulně.

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé! Přeju pěkné užití :).
    Mariana

    OdpovědětVymazat
  7. Sandruš, to je nádhera!!!Úplně tu áchám a ochichuju, fakt krása. Taky bych se k tobě hnedle stěhovala stejně jako Vivi:-).

    OdpovědětVymazat
  8. Máme 2+1, tak to určitě nějak vymyslíme :-D Moc děkuji za komentáře, ani nevíte, jakou mám radost, když je na články tak milá odezva!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥