Kouzlo venkova

středa 15. června 2011

Včera jsem zabrousila jen tak na čumendu do Manufaktury a neodešla jsem s prázdnou (jak jinak!). Mimo nádherného modrého smaltovaného nádobí si užívám i vůně všech mýdel a solí a tentokrát jsem narazila zase na něco nového- ubrusy, běhouny a ubrousky s klasickými proužky ve venkovském stylu v modré či červené barvě. Obdelníkový běhoun je za 119 kč, čtvercový menší ubrus za 105 kč a látkové ubrousky za famózních 39 kč- prostě jsem to tam nemohla nechat a hned naplnila košíček :-) Odnesla jsem si také pytlíček růží- ještě nevím, jestli je využiji na čaj, nebo na koupel, takže zatím mi budou dělat radost jako dekorace. V Manufaktuře vždycky zakoupené zboží hezky zabalí a člověk má pocit, že si vlastně odnáší dáreček :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥