Cox & Cox- podzim a zima 2011

čtvrtek 29. září 2011

Cox & Cox jsem vám představila v předešlém příspěvku a nyní mám pro vás nášup úžasné inspirace na letošní podzim a zimu...Kochejte se a rozjímejte nad tím, jak letos vyzdobíte svůj příbytek, aby vám bylo doma tak útulně, jako u následujících fotek...
































6 komentářů:

  1. SANDRUŠKO, MOC HEZKÉ FOTEČKY A KRÁSNÉ VĚCI A VĚCIČKY.
    UŽÍVEJ KRÁSY PODZIMU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. NO NÁDHERA,KRÁSA,ÚŽASNÉ A ZAS MÁM CO DĚLAT:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. prekrasne fotky,prekraasne inspiracie..opat pohladie na dusi ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Z fotek sálá naprostý relax, klid, teplo domova a pohoda. Úplně mě to láká se do takového domečku usadit a rozjímat :)
    Natálie

    OdpovědětVymazat
  5. Chvíli tu nádhernou inspiraci budu vstřebávat, aby se mi náhodou nezamotala hlava, haha
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Sandruško ááách ta fotka talíře s fíky to je něco pro mě!Fakt bomba!Ten musim mít.
    Nepodařilo se ti zjistit z té výstavy výrobce těch kalíšků na svíčky? Taky bych je děsně chtěla jako ty!
    Zajdi na giveaway ať jí nepropásně:)
    pa Vla´dka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥