Naše tělo si s námi chce povídat

úterý 1. května 2012


Krásný počaroděnický večer, milé čtenářky!

Jsem tu dnes s úplně novým tématem a sekcí Duše a tělo (najdete v obsahu po pravé straně). I nadále samozřejmě probíhá náš bazárek- jednoduše na něj najedete kliknutím na příslušný baner v pravém sloupci. Rozhodla jsem se na svém blogu s vámi podělit nejen o krásno kolem nás, o příjemné bydlení a pohlazení skrze fotky, ale také bych ráda otevřela více k tématu našeho zdraví, protože to je to nejdůležitější, co máme, ačkoliv to může znít jako klišé. Prakticky odjakživa jsem se snažila vyhýbat doktorům, antibiotikům, všelijakým práškům a raději jsem sáhla po kvalitních doplňcích stravy, po bylinkách, medu, česneku, cibuli, zázvoru :-)

 Konkrétně bych vám dnes ráda pověděla o jedné víle, která má léčivé schopnosti a pomohla v posledních dvaceti letech uzdravit stovky lidí. Zdraví se týká nás všech, a proto věřím, že malé počtení o alternativní medicíně o práci masážního a relaxačního centra Salveo, by pro vás mohlo být zajímavým a možná i zdravotně zásadním vstupem. Pokud dobré dáváte, tak dobré i dostáváte a já bych skrze tento článek chtěla předat vám, mým čtenářkám, jen to nejlepší, protože vy mne svými komentáři a emaily podporujete každý den.

Léčitelka Jana Žáková, se v mém životě objevila jako na zavolanou. Již delší dobu jsem přemýšlela nad pročistěním celého těla a především pak nad pročistěním lymfatických cest. S tím souvisí i očista duše a vyřešení problémů, které v nás zůstávají mnoho let a i když na ně třeba přímo nemyslíme, způsobují nám opakovaně různé obtíže. Paní Jana má zkušenosti s alternativní medicínou, hypnózou a léčením všech možných nemocí, a proto bych vám ráda přiblížila více svých osobních zkušeností s její prací. 

Moje víla, je pro mne ztělesněním dobra a působí jako éterická bytůstka, která má ve svých velkých očích nesmírné pochopení a lásku pro všechny. I přes svůj křehký vzhled je to velmi silná osobnost, která při léčbě předává pozitivní léčivou energii. Při pohledu na vás dokáže rychle odhalit, co vás trápí, jaký jste orgánový typ a jaké nemoci vás sužují , o kterých třeba ani ještě nevíte. Na začátku léčení projdete vstupní diagnostikou, která v sobě nese numerologii, pulzní diagnostiku, irisdiagnostiku, reflexní diagnostiku, diagnostiku jazyka a v neposlední řadě diagnostiku aury. 

V průběhu léčby pracuje paní Janka především s vašimi chodidly, na nichž hledá body, které jsou spojeny s vnitřními orgány. Pomocí meridiánové a čínské energetické masáže reiki dává do harmonie celé vaše tělo. Prsty a dlaněmi tak léčí měkké tkáně i kosterní systém, odbourává pomalu stres a svým milým hlasem provází celou dobu léčby tak, abyste se maximálně uvolnily a sdíleli s ní veškeré své myšlenky, trable i radosti. Každý den za ní dojíždí pacienti z Čech, ale i ze zahraničí. Její předností je, že se dokáže napojit na pacienta na dálku a přesnou diagnózou a následným léčením zachraňuje lidské životy.

Janka má velmi individuální a citlivý přístup ke svým pacientům. Každý je pro ni jedinečný a s každým klientem jedná se skutečným zájmem. Naprostou samozřejmostí je pro ni i mlčenlivost a to, co se o vás dozví v rámci léčby, zůstane vždy jen mezi vámi a jí. Na rozdíl od klasických doktorů, kteří ordinují chemické léky a operace, probouzí Janka postupně vaše tělo k tomu, aby se vyléčilo samo. Jejím cílem je skutečně uzdravovat, nikoliv vytvářet na lécích závislé pacienty, a tedy do smrti "platící zákazníky". Je mi někdy opravdu úzko, když vidím, kolik léků berou v mé rodině hlavně starší lidé, nemluvě o vedlejších účincích těchto léčiv. My všichni v sobě máme moc vyléčit se bez zásahů do organismu, chemoterapií a dalších krutých procedur, které naše tělo nenávratně huntují. 

Bohužel, dnešní doba nám velí jasně vědecky a pro mnoho lidí je přístup k alternativní medicíně až poslední možnou záchranou, kdy zjistí, že klasická medicína nepomáhá, jak by měla. Léčba nemoci by měla spočívat v léčbě jejího původu, nikoliv pouhého následku. Po léčebném úkonu paní Janky jsem se cítila jako v jiné dimenzi :-) Byla jsem mírně malátná, příjemně unavená a cítila jsem velmi zvláštní mír sama v sobě. Měla jsem i silné tendence přemýšlet nad smyslem života, nad svým zdravím i nad svým vlastním tělem, které chce tolik spolupracovat a je nesmírně chytré :-) 

Léčba se opakuje dle potřeby, ale nejdříve opět až po měsíci, aby tělo mohlo vstřebat všechny informace, které léčením do něho vstoupily. Mezitím vám paní Janka sestaví podpůrné doplňky stravy (většinu z nich najdete právě na eshopu Salveo). Produkty jsou pouze z přírodních složek a vycházejí ze zásad čínské, ruské, peruánské a ajurvédské medicíny. Jejich úkolem je podpořit celou léčbu a očistit vaše tělo od toxinů. V případě potřeby jsou doporučeny i masáže, které připraví tělo na další léčení. Kombinuje se tak několik léčebných způsobů, čímž se zvyšuje jejich účinnost. Léčitelka Janka se napojí přímo na vás a v tom vidím velký rozdíl mezi klasickou a alternativní medicínou. Navíc umění takto léčit je skutečný dar, se kterým se člověk již narodí. Je to poslání určitých lidí na této zemi, kteří nám mohou pomoci s psychickými i fyzickými problémy, které často přehlížíme až do chvíle, kdy vypukne opravdový problém. 

Pokud by vás toto téma zajímalo, ráda se s vámi i nadále podělím o to, co všechno moje tělo po ošetření na sobě mění a jak mi pomohou lymfatické masáže, které mi paní Janka doporučila a které probíhají v centru Salveo. Budu velice ráda, pokud se se mnou podělíte o své osobní zkušenosti s alternativní medicínou, s léčiteli, s vědmami, s tím, jak léčíte své děti a jak se na celý fenomén klasická versus alternativní medicína díváte. 

Přeji všem hodně zdraví a krásný, ničím nerušený, večer! 



























Na fotce paní léčitelka Jana Žáková v akci :-)

10 komentářů:

  1. Kdepak sídlí paní léčitelka? Já už válčím s nohou 8 měsíců..a nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Amelie, nahlédni na stránky Salveo, tam vše najdeš ;-) Hezký den!
      http://salveo.cz/

      Vymazat
  2. Tento článek mě moc zaujal. Jelikož pracuji ve zdravotnictví,vím že je nutné opravdu spojit obojí. Jak klasickou západní léčbu,i léčbu tzv.východní,která je stará tisíce let.My doporučujeme lymfatické masáže u lidí,kteří se neustále vrací nemocní, a další a další léky by jim jen ublížily.Doporučujeme ruční masáže,i když ty přístrojové nejsou taky zbytečné.Ale ruce jsou ruce...Masáže chodidel taky výborná věc. AŽ BUDU MÍT VÍC ČASU,URČITĚ PŮJDU!!! Kovářova kobyla chodí bosa :-)) Zdraví,Jana Augustinová,Prostějov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za hezký komentář. Naprosto souhlasím, že ruce jsou ruce ;-) Je to totiž i o předávání energie a to přístroj nenahradí :-)

      Vymazat
  3. Krasne popoledne Sandri,
    uprime jsem delsi clanek precetla dost rychle a tim jsem se i utvrdila,jak malo casu na sebe mame,ja napr.pouze chvilku,co deti spinkaj a v te dobe musim poklidit,vyprat...atd.Napr.poukaz na masaze mam jiz od Valentyna a ne a ne sladit termin.Sen o plne vane se svickou je nyni v nedohlednu,protoze vecer vetsinou usinam unavou s dvojcatkama v posteli,tak kdyz spinkaj prez den,jen rychle proletnu sprchou.Co se tyce sveho tela,jsem rada,ze se objednam k zubarovi,vim,clovek by na sebe mel vice myslet,ale snad az dvojcatka povyrostou.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, děkuji za hezký komentář...je to bohužel tak...často se přepínáme až do chvíle, kdy tělo prostě řekne DOST. Kdybychom na sebe mysleli průběžně víc, tak bychom si asi ušetřili spoustu trápení. Myslím, že poukaz na masáž vyloženě volá po tom, abys ho už využila. Dvojčátka na chvilku svěř manželovi, nebo babičkám a udělej si prostor sama pro sebe...ono ti nic neuteče ;-)

      Vymazat
    2. Ale to zas ano,to pritel kdykoliv pohlida,to spis ja nejsem zvykla na nejake rozmazlovani neznamou osobou,asi jsem divna,ale meto nebavi ani na kosmetice,ani kadernika,i kdyz to uz jsem tochu odbocila,to uz je spis o krase,nez zdravi,kazdopadne k pani by jsem urcite zasla,ma moc luxusni nabidku,kdyz ja nejsem z Prahy a v nasem malem mestecku zadni takovi lecitele nejsou a aby jsem nekam dojizdela,tak to se me nechce,ale pozor,zitra jdu alespon na pedikuru spojenou s masazi nohou a v pondeli na dalsi okrasnou kuru.

      Vymazat
  4. Krásný článek,máš pravdu zdraví a láska jsou v životě nejdůležitější věci!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Mám štěstí, jeden pár, takových rukou mám doma. Mohu potvrdit, nahradí prášek proti bolesti. Pro většinu větších "bolístek" se mi osvědčila chiropraxe. Škoda, že v ČR není ještě dost kvalifikovaných chiropraktiků. Pozor, jsou tu diplomovaní lékaři, kteří dělají, že chiropraxi ovládají, ale opak je pravdou. Ten, který neabsolvoval Palmerovu školu, ve mě nebudí důvěru a pak je to nadání, každý se to nenaučí ani za celou svojí profesionální éru, pak nadělá více škod, než užitku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥