giveaway kam se podívám :-)

středa 12. září 2012

Jsem nadšená...nadšená, že i v České republice je čím dál tím větším zvykem dávat na blogy giveaway...prostě jen tak...pro radost a pro potěšení svých čtenářů...V době, kdy jsem se svým blogem začínala, se v mém okruhu blogů nevyskytovaly žádné giveaway...

Tehdy jsem se rozhodla to změnit po vzoru zahraničních blogů a nikdy nezapomenu na to ohromnou radost, kterou jsem měla při celém tom procesu- od sehnání ceny do soutěže, přes čtení komentářů, natáčení videa slosování až po děkovný email od první výherkyně. Zatím uběhly už skoro dva roky a s giveaway se roztrhl pytel, z čehož mám velkou radost, protože i já si přeju někdy vyhrát ;-)))

Co můžete vyhrát? Romantické duše jistě potěší balíček dekorací Falby...milovnice přírodní kosmetiky si zase přijdou na své s překrásným balíčkem kosmetiky Lothantique...jedna cena hezčí než druhá, co říkáte? :-)



Co můžete vyhrát? Samý luxus! :-)  Tři balíčky plné perel! Nadčasová noblesní kosmetika nebo výjimečný výtisk Elle z roku 1997? Pokud jste navíc bloggerky, jistě oceníte i případný rozhovor- je to celé ohromná zábava :-)



Tak tedy hodně štěstí a držme si palce ;-)

3 komentáře:

  1. Sandruško, moc hezký článek...tím spíš, že se v něm vyskytuje informace i o mojí "Džívej" (jak já říkám) ;-) Tak držím pěsti a plivám třikrát na rameno...nebuj se, jen pro štěstí...symbolicky! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Sandi,moc dekuji za uverejneni a to jeste chystam v soutezi nejake prekvapko,ale to nebudu prozratovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandra, veľmi sa mi páči,že doporučuješ i iné blogy. Svedčí to o tvojej jedinečnej povahovej črte - veľkorysosti. Veď nie každý pozná tieto blogy...I keď mne je Vivi veľmi blízka...
    Anjelský citát na záver:
    "Máme v sebe potenciál dobroty. Dal nám ho Boh. Anjeli osvetľujú našu cestu a tak nám pomáhajú nájsť ho."
    Marta♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥