Cath Kidston- Autumn 2012

čtvrtek 4. října 2012

Právě mi domů dorazil nový katalog Cath Kidston pro letošní podzim. Byla jsem trošku zklamaná, že z původně skvělého magazínu udělali opravdu jen holý katalog a už ho není ani možné prohlížet online, ale naštěstí v něm nechali alespoň pěkné promo fotky a recept :-) Cath Kidston má na stránkách spoustu novinek a já se už těším na jejich vánoční dekorace, protože jsou vždy nesmírně originální. Zasílají i do ČR, takže určitě nahlédněte. Rozhodla jsem se pro Vás několik stránek z katalogu nafotit a k tomu samozřejmě patří i podzimní zátiší.

V hrníčku od Cath Kidston je diviznový čaj, který má krásnou žlutou barvu, stejně jako květy divizny. Pokud by Vás zajímaly léčivé účinky tohoto kouzelného kvítku, tak si můžete přečíst více zde.Ve velkém proutěném koši Fleurs, který jsem dostala od svého milého kamaráda Přemka, jsou mini kukuřičky a svíčky. Nesmí chybět ani tři oříšky pro popelku- ty mi darovala i spolu s košem červených jablíček moje paní šéfová :-) Na případné bacilové období jsem vybavena krásnými kapesníčky Cath Kidston, které mi dovezla kamarádka Natálka z Anglie! ♥ Čajové sítko je z Manufaktury a sklenička s víčkem je od jogurtu z farmářského trhu.

Jsem zvědavá, co se Vám z nové kolekce CK líbí ;-) Přeji krásné podzimní dny a brzy zase ahoj!


























14 komentářů:

  1. Ahojky Sandří je to nádhera-mě se líbí hlavně kosmetika a její obaly:-)A tvoje fotečky jsou moc krásné-mám hrozně ráda tvé focení detailů-je to hezčí kolikrát než focení celku-tím myslím všeobecně-člověk si tak více všeho jakoby užívá!Detaily jsou podle mě ze všeho nejdůležitější a ty si je umíš skvěle užít a to se mi na tobě hrozně moc líbí!!!
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuju!!!!! Je to přesně jak říkáš...ty malé detaily, to je to, co mi dělá největší radost, totálně se v tom vyžívám, soustředím se na ty nejtitěrnější krásy každého předmětu. Jsem přešťastná, že to tak vnímáš taky a že se ti to líbí..přeju krásný den!!!

      Vymazat
  2. Krásné, dost mě ted mrzí, že si nemůžu celý katalog prohlédnout online :)Proto díky za fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu škoda...já si vždycky prohlédla katalog nejprve online a pokud mě zaujal, tak jsem ho objednala...když mě nezaujal, tak ne...tím se dost šetřilo na nákladech, řekla bych, protože takhle člověk objedná pro jistotu každý katalog, co vyjde a zbytečně se tak platí poštovné třeba i v případech, kdy člověk o to dané číslo tolik nemá zájem...jenže to vidí, až když ho drží v ruce...

      Jinak katalogy jsou rozesílány zcela zdarma-stačí se zaregistrovat a udělat objednávku katalogu ;-)

      Vymazat
  3. Krásné, krásné, krásné! Všechno je tak dokonale sladěno! Až vydáš knížku fotek, jsem první zájemce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny...to jako faaakt? :-))) Víš, jak moc to pro mě znamená? :-) DĚKUJU TI!!! Možná se to jednou fakt stane, je to takový můj skrytý sen! :-)

      Vymazat
  4. Kéž by! Opravdu tvé fotky a umění poskládat k sobě krásné věcičky miluju, je v tom tolik radosti!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu zajimave,presne tohle,co Misa napsala,me take napadlo po prohlizeni fotecek,ty si strasne vychutnavas foceni detailku a je to hodne videt na fotkach,a to co napsala Reny,nechapu,ze me to taky nenapadlo,ja sice psala,ze si muzes zaregistrovat svuj styl,ale vydat knihu fotek,to by bylo ono,bohuzel by to chtelo nejakeho sponzora,ach,vzdy se to zamrzne na penezich,maly pocatecni naklad by vysel draho a riskovat velky naklad...,to je srandovni,jak ja uz to beru vazne,vid??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno vede k druhému a obě jste mi daly velmi důležité podněty a inspiraci...máš pravdu, že je to právě o penězích, ale jestli tu knihu někdy vydám, tak tam určitě zahrnu speciální poděkování ;-)))

      Vymazat
  6. Moc krásné fotky, ráda sem chodím :) Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Sandři to jsou barvy zlata, medu, teplého čaje, krása! Taky mám radši detaily než celky, vypadají vždycky lépe a útulněji! A můžeš si vyrobit fotoknihu, akorát že místo fotek rodiny dáš ty z blogu, dnes už je dělají všude;-). Pohodový podzim

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky. Hned bych něco vybrala.

    OdpovědětVymazat
  9. Sandři, k nám asi CK katalogy nezasílá...už jsem si psala o tuším jarní výtisk a ten vůbec nedorazil, teď před ca 14dny jsem zasílala žádost o ten podzimní, tak uvidíme, jestli ten k nám "na konec světa" dorazí:-D. Fotky z něj jsou moc pěkné:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥