Něžné poklady...

úterý 13. listopadu 2012

Taky zbožňujete různé dózičky, plechovky a košíky, kde se skrývají všelijaké poklady? :-) Moje oblíbené krabičky mají tvar knih. Jsou to dřevěné napodobeniny knížek, které někdy na povrchu mívají textil a jindy jsou pouze malovené. Mám celkem čtyři druhy těchto úložných krabic (na fotkách uvidíte tři z nich) a dnes bych vám ráda představila jednu z nich...skrývají se v ní moje kraječky, se kterými zdobím, tvořím a vymýšlím nové projekty.

Ještě pro vás mám malou inspiraci k nákupům. Minulý týden jsem se zaskočila pokochat do Madal Bal, protože nedávno otevřeli novou pobočku v Praze v blízkosti mého bytu. Odnesla jsem si odtud papírové kapesníčky s růžemi za 29 Kč a porcelánovou mísu za 49 kč...není nad levné, praktické a současně krásné úlovky, co říkáte? :-)
















19 komentářů:

  1. Sandri, samotné "pokladíky" sú veľmi nežné, ale ešte aj fotky sú krásne spracované. takže len ticho obdivujem...Ľuba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmmm,všimla som si že, som bola prihlásená pod iným účtom...

      Vymazat
    2. Lubo, díky! Já si s fotkami celkově ráda hraju už od jejich samotného pořizování ;-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sandro, máš kraječky krásně uložené a ta mísa se Ti vážně povedla. Škoda, že u nás Madal Bal nemáme.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madal Bal je kouzelný...mají tam plno serepetiček, ale taky krásné poklady, když si člověk dá ten čas si to v klidu projít a nenechat se strhnout lavinou všelijakých udělátek a krásných nesmyslnůstek :-))) Mísa za 49 kč mě fakt dostala...bude krásná hlavně na jaře a v létě.

      Vymazat
  3. Tve krabicky tak trochu myslim jiz znam,tak jsem rada,ze jsem mohla juknout,ja jsem si na tvoreni nyni dala stolek se suplickem,tak mam vse vedle ve stylove krabici puvodne na casopisy vcetne krajek.Misa je opravdu krasna a ta cena jeste vic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, už jsem je trochu ukazovala v předešlých článcích, ale jejich obsah ještě ne-e ;-) Cena mísy je fakt super, už se těším, jak si do ní budu dělat v létě saláty! :-)

      Vymazat
  4. Krabičky, dózy a podobný "schovávačky" mám taky moc ráda. Docela jsem si oblíbila krabice od Kazeta (prodává jedna paní na mimibazaru), vypadají moc pěkně a vleze toho do nich požehnaně:-). Tvé knižní krabice vypadají taky parádně. A nový úlovky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Sandruško máš nádherné kraječky a moc se mi líbí jak jsi dnes upravila fotečky-je to jako sen,jako pohádka!!!A ty nákupy-paráda!!!!Přeji i další takové krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti snové fotky zalíbily, já měla dneska šílenou chuť na takovou shabby slaďárnu, tak se to takhle promítlo ;-)))

      Vymazat
  6. Já jsem taky "ujetá" na různé krabky, piksly, piksličky, krabičky, dózičky... ale ta Tvoje knížečková, ta je bezkonkurenční! A teda Madal Bal, to zní dost lákavě, a ty ceny... no tam se musím mrknout! Díky moc za príma tip! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Další ujetá blogerka na krabičky se hlásí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, krása a ešte raz krása! Krabičky sú úchvatné a tie čipky...a nová misa... šaláty z nej určite budú chutiť ešte lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sandra, vidím, že vieš potešiť svoje srdiečko...čipky, krajky, krabičky,pekné papier.vreckovky, krásna misa - to všetko by potešilo aj mňa. Ja sa poteším okrem toho aj dobrej knihe, nevinnému úsmevu dieťaťa, a vďačnosti nášho labradora Ronyho, keď sa s ním vyšantím po záhrade.
    Krása oku lahodiaca hľadí na nás z tvojich jemných fotiek...ďakujem.

    "Do vlastného vnútra vchádzaj bez klopania"(Lec)
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  10. Není nad pravidelnou dávku pokochání se u Tebe na blogu po náročném pracovním dni - naprostá nádhera! PS. I když já se chodím k Tobě kochat klidně i několikrát v průběhu dne :D psssst! Nat. Z. <3

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj! :-)
    Krásně sis pohrála s fotkami. :-)
    Děkuju za tip a inspiraci!!
    Světla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥