Finsko- Kuopio, část třetí- Obchod snů

neděle 3. března 2013

Skandinávské obchody mají neuvěřitelné kouzlo a přirozený styl. Jeden z největších, nejvoňavějších a zároveň nejkrásnějších obchodů, které jsem zde měla možnost navštívit, byl božský krámek AmandaB, který se nacházel blízko centra města v dochozí vzdálenosti od našeho hotelu, a tak si jistě umíte představit, že jsem zde trávila hooodně času :-)

Vstřícná paní majitelka mě nechala obchod vyfotit, takže se mi podařilo pro Vás zachytit atmosféru, překrásné produkty a aranžmá tohoto kouzelného místa. Přiznám se, že jsem fotila ve spěchu, protože jsem si především chtěla užít atmosféru, a tak jsem přiliš nedbala na kompozici a světlo :-)

Prostor byl přímo ohromný, ale přesto nepůsobil jako "obchoďák", vše bylo pečlivě a přehledně naaranžováno a oceněno, obrovské výlohy po celém předním obvodu poskytovaly dostatek denního světla a v centru obchodu se nacházel originální dřevěný domeček, který sloužil jako kasa. Byla zde sekce pro koupelnové doplňky, dětské pokojíčky, French-Nordic styl, vintage, luxusní doplňky i spoousta úžasných slev, kterých jsem samozřejmě využila! :-)

Zboží paní prodavačka perfektně zabalila a vložila do látkové tašky, přihodila letáček a s úsměvem se rozloučila slovem "kiitos", což finsky znamená děkuji :-) Byl to pro mě velký a nezapomenutelný zážitek, a tak doufám, že tahle malá virtuální procházka po AmandaB, nadchne i Vás! :-) Někdy příště Vám ukážu, co jsem si zde koupila a zajímalo by mě, co byste si z fotografií vybrali Vy! :-)

Eshop: http://www.amandabshop.com/shop/front
Facebook: http://www.facebook.com/pages/AmandaB-Collection/272714934023

Kasa- domeček :-)

Obchod byl rozdělen do oddělených "pokojíčků", díky čemuž se, ani při velkém množství zboží, zákazník necítil ztracený a dezorientovaný.

Velké povánoční slevy










































31 komentářů:

  1. No to je nááááádhera, já bych měla velký problém, vybrat jen něco málo, tam se mi toho tolik líbí.....
    pa pa a děkuji za krásné reportáže
    Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Zuzi, těší mě, že se ti krámek líbil jako mně! ♥

      Vymazat
  2. Nákupní ráj ... myslím, že bych tam strávila nějakou tu hodinku.
    Hezkou neděli Sandro ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po takové návštěvě bych neměla půl roku na jídlo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny :-D, věř, že nejsi v mém případě daleko od pravdy :-D :-D Jsem schopná utratit nechutnou sumu peněz, když jde o interiérové dekorace!

      Vymazat
  4. Tam by moje "kreditka", určitě z přepracování, dostala vysokou teplotu:-D Takový malý ráj...:-D

    OdpovědětVymazat
  5. To je tedy naprosto úžasný obchod, škoda, že něco takového není i u nás. Líbí se mi strašně moc věcí, ať už stínidla na lampy, svícny, různé dózičky, košíky, porcelán...no raději nebudu pokračovat :-D Bylo by to na dlouho. Děkuji, Sandři, za nádherné fotky, Finsko (nebo alespoň Dánsko) jsou jedním z míst, kam bych se chtěla jednou podívat :-) Měj se pěkně a budu se těšit na tvé další fotky, co sis v obchůdku vybrala ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, těší mě moc tvůj komentář, děkuju ♥♥♥

      Vymazat
  6. Nádhera. Z každé fotky bych si něco vybrala a odnesla domů :D Kreditka by plakala a pak můj přítel :D

    OdpovědětVymazat
  7. Sandri,z takového obchůdku bych snad odešla až by paní zavírala...to je ti taková nádhera...nejvíc co se mi líbí je ten lustr na svíčky a křišťály...tak asi ten bych si odnesla sebou :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. To je pastva na všetky zmysly. Aj ja by som tam trávila hooooodne času.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu..hodiny a hodiny :-) A jak to tam vonělo...♥

      Vymazat
  9. ježiš to je nádhera! chtěla bych, aby takhle jednou vypadal můj byt!

    OdpovědětVymazat
  10. Šmanja,to je nádher,yodtud bych já osobně vylezla nejdřív asi tak po půl roce a pak bych vydělávala jen na ty věci v něm, podobný, byt v menším, obchod jsem nedávno navštívila v rakouském Linzi,též nádheraaaaaa....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím!!! Čím to je, že ty zahraniční obchůdky se zdají být tak speciální? :-)

      Vymazat
  11. Ahoj Sany... no tak to je úúúúúúúžasné! Na každé fotce je něco, co by se mi moc líbilo. děkuji ti za takovou reportáž. Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sandři!
    Krásný obchod, krásné fotky, krásné věci ♥ .
    Děkuju, že si to pro nás nafotila, těším se na další příspěvek.
    S pozdravem,
    Světla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světluško, děkuju a já se zase těším na tvou návštěvu ♥

      Vymazat
  13. Já bych prosila tu bílou kovovou židličku! Ráno bych z ní pila na terase kafíčko...:)

    OdpovědětVymazat
  14. Sandrus,no kdyz pominu,ze bych cely obchodacek prestehovala k nam do Cech,tak se me moc libi domecek s kasou,hi,hi,ten bych si dala jako altan na zahradu a prekrasny velky dreveny stul,pak take prostreni na stolu a dokonale velke bile porcelanove dzbany,pak take sklenene vazy se stribrnym stojanem.No a stopro bych uletavala na detskem chlivecku.Hm a to jsem si myslela,ze nove veci pro mne moc nejsou,ale tohle je vyjimka.Dekujem moc,ze nas,co vysedavame v koutku,vezmes alespon takto na cesty.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je bomba..... Díky za super "výlet"!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Hello! I am in love with your blog!!! :""") new follower here :D

    xoxo,
    Rae
    http://raellarina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Such beautiful things! To make your home truly special!

    OdpovědětVymazat
  18. Uááááá, tak to je síla, z tohohle jsi odjela domů bez následků?:-D Paráda, díky alespoň za virtuální prohlídku Sandři!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥