Vánoce v mé kuchyni

čtvrtek 5. prosince 2013

Na tu chvíli, kdy je čas vybalit vánoční krabici a postupně z ní vyndat všechny dekorace a ozdobičky, se vždycky těším jako malá holka. S tou krabicí totiž přichází úžasné období očekávání, třpytu, světýlek, tajemství a těšení se. Ozdobičky si střádám postupně a ladím je nejvíce do bílo-stříbrno-starorůžové kombinace. Pečlivě si je vždy na konci ledna ukládám zase zpátky- každá má své místečko a každá má pro mě speciální hodnotu.

Vzpomínáte si, jak jste jako děti znaly každičkou ozdobičku na vánočním stromečku svých rodičů i prarodičů? Na našem stromečku jsem nejvíce milovala kulaté ozdoby s průřezem, ve kterém byl domeček a na babičky stromečku zase perleťové skleněné rampouchy, které při různém světle házely všemožně duhové barvy. Přala bych si, aby i moje děti jednoho dne koukaly na stromeček plný překrásných ozdob, které jim přinesou stejnou radost a třeba je jednou i rády zdědí.

Některé z mých ozdob uvidíte na fotkách níže- jedná se převážně o ozdoby české, anglické a dánské. V kuchyni postupně vzniklo několik vánočně laděných zátiší- džbánky s větvičkami, misky se šiškami a mechem a háčky ověšené třpytivými i dřevěnými dekoracemi. Brzy zase více z mého vánočního království.

Přeji krásný nadcházející druhý advent!




























16 komentářů:

  1. Mila Sandrus,
    predem by jsem ti chtela od srdce poprat krasny adventni cas pred Vanocemi...a ted k foteckam.
    Ty si vskutku pripravy na nejkrasnejsi svatky v roce uzivas,kazdicky detail,kazdicky koutek..vse s takovou laskou a citem nazdobeno,skutecne to dycha i z tech fotografii,ze u tebe kouzlo Vanoc opravdu existuje a me je tak hezky u tebe,uplne se kocham a tesim se i diky tobe a tvym kouzelnym prispevkum,nemuzu hodnotit vse detailne,to bych tu byla do tech Vanoc,ale je to proste...KOUZELNE.Dekuji ze se podelis.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, moc děkuji, to mě opravdu zahřálo u srdce! ♥ Kombinace mého foťáku a málo denního světla není na focení vždy úplně ideální, ale snad se alespoň podaří někdy zachytit tu atmosféru. ;-)

      Vymazat
  2. Sandruško krása(v poslední době nemám moc času komentovat,ale vždy aspoň juknu),máš překrásné ozdůbky,ty ptáčkové s křištálky jsou tak kouzelní!!!Moc mě potěšila punčocha,zrovinka včera jsem jí šila pro sebe :-) Mě se podařilo ulovit skutečné vintage ozdůbky v překrásných barvičkách a ještě i přibudou-mám z nich velkou radost!!! Přeji ti krásný prosinec ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, ta punčocha je prostě báječná. Dala jsem si ji na svou nejmilejší polici a každý den se jí v kuchyni kochám. Fakt se ti moc povedla a mě bude těšit ještě mnoho let, děkuji ti za ni, byl to úžasný dárek!!! ♥ P.S. Já taky nestíhám moc komentovat, ale taky vždy nakouknu. ;-)

      Vymazat
  3. Tvoje ozdôbky, štýl a vianočné dekorovanie je netradičné, ale veľmi nežné a krásne. Do sýtosti som sa pokochala.

    Silvia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, děkuji moc za milý komentář...máš pravdu, je to trochu netradiční a o to víc mě těší, že se ti to přesto líbí. Posílám mnoho pozdravů! :-)

      Vymazat
  4. Sandry,máš to doma neskutečně nádherně kouzelné a je vidět že si to náležitě užíváš...tvoje ozdůbky jsou překrásné...měj se moc krásně a užij si druhý adventní víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, jsi moc hodná, děkuji!!! Mám radost, že se ti ozdůbky líbí a těším se zase brzy! ;-)

      Vymazat
  5. Překrásné - na víc se tradičně nezmůžu, musím to vydýchat! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ozdobičky jsou kouzelné a jak krásné mají pokojíčky !!! :)
    přeji ti krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, děkuji, Vladi, to víš, já si na ty útulné pokojíčky potrpím :-)))

      Vymazat
  7. ahoj Sandra.ozdoby sú prenádherné vyberané s citom.máš to doma krásne nazdobené,páči sa mi to.príjemný víkend prajem,pa jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milý komentář, Jazmínno!!! Krásné dny i tobě!

      Vymazat
  8. Ty ozdobičky jsou TAK krásné!
    Hezké Vánoce, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely muted colours, A nice change from gold and red and green.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥