Designblok 2014

neděle 9. listopadu 2014

V dnešním článku "z terénu" bych Vás ráda pozvala na Designblok 2014, který jsem zachytila svýma očima (a okem svého telefonu). Musím se Vám přiznat, že jsem nikdy nebyla obdivovatelem výstředních designerských kousků, ať už se to týká interiérů, módy či umění. V tomto ohledu jsem prostě konzerva. Miluju nadčasové kousky, miluju eleganci, miluju věci, které jsou propracované a u kterých je na první pohled jasné, že nejsou pouhým výstřelkem sezóny. Letošní Designblok přinesl spoustu nových trendů, které se měly nést v duchu hravého dětství. Inspirace ve světě designu však nikdy není dost, a tak jsem si tuto akci nenechala ujít (více fotek z Designbloku najdete na mém Instagramu).

Doufám, že mi odpustíte fotografie z mobilu, ale foťák ten den zůstal doma, abych se mohla naplno věnovat svým blogovým kolegyním, z nichž jsem některé viděla úplně prvně. Díky Martině Svadbíkové z Bella Rose a Šárce z Ma Maison Blanche, které se při příležitosti Designbloku rozhodly oslovit několik blogerek, vzniklo zcela jedinečné setkání žen, které spojuje láska k dekorování interiérů, fotografování, psaní a blogování. Byl to pro mě jedinečný zážitek a na jednom místě jsem najednou mohla s někým konečně rozebrat, jak je těžké fotit, když je venku pořád zamračeno, nebo jaká úskalí musel kdo překonat, aby se dostal k práci svých snů. Bylo to neuvěřitelně inspirativní, ale už nechám promlouvat jen fotografie...Krásný týden všem a určitě mi napište, jak se Vám Designlok líbil, pokud jste tam byli! :-)!





To bych nebyla já, abych si na Designloku nevyfotila vřes v okně...;-)

Tento úžasný výhled na Staroměstké náměstí mi poskytl dům U Minuty.

Společnými kroky za dobrým obědem do Café Slavia.




Z levého dolního rohu (vč. odkazů na blogy)- Radana, Sandra, Šárka, Martina J.., Simona, Martina S. a Monika. Sem s námi už, bohužel, nedošla Olívka a Iri.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥