A vítězem se stáváááá...

středa 1. dubna 2015

Máme tu vyhlášení výsledků obou narozeninových giveaway z minulého týdne! :-) Nebudu Vás dlouho napínat, jen bych moc ráda poděkovala všem zúčastněným. Bylo Vás vskutku požehnaně a moc mě těší, že jsem Vám všem mohla zprostředkovat malé zpěstření a výherkyním snad i velkou radost! ;-)

1. giveaway o dvě poukázky v hodnotě 500 Kč na nákup na eshopu www.modhome.cz získavají majitelky vylosovaných emailových adres mcbetty@seznam.cz a vetysak@gmail.com. Moc gratuluji- další podrobnosti zašlu emailem. ;-)

2. giveaway o pět přáníček z produkce obchodu Ma Maison Blanche získavá majitelka emailové adresy detnaw92@gmail.com. Moc gratuluji- další podrobnosti zašlu emailem. ;-)

Soutěže to rozhodně nebyly poslední, a tak se ostatním poštěstí třeba příště! ;-) Krásný aprílový den všem! ♥ 

Losovala jsem ze skleněného velikonočního vajíčka...jak jinak! ;-)

Vítězky 1. giveaway o poukázky na nákup na eshopu Mod Home.

Pozooor, míchá se druhá várka!

Vítězka 2. giveaway o pět přáníček z concept storu Ma Maison Blanche.

11 komentářů:

  1. ty vajíčka jsou boží a vítězkám gratuluju !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, fotila jsem je všechna i loni, najdeš v obsahu (Velikonoce) ;-) Jsou fakt nádherný! ;-)

      Vymazat
  2. Moc gratuluji oboum vítězkám a budu se těšit na Vaše výhry-objednávky :-)
    Vybírejte s láskou, my s láskou vyexpedujeme. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sandro, velké díky a věřím, že vítězky si určitě s výhrou náležitě poradí! ;-)

      Vymazat
  3. gratulace vítězkám
    ty vajíčka jsou náááádherný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, kupovala jsem je před lety v This & That, když ještě existoval...věčná škoda toho obchodu. :-)

      Vymazat
  4. Milá Sandro, dneska je krásný den, první výhra na blogu a zrovna u tebe. Děkuji ti, že tvoje "šťastná ruka" vylosovala moji adresu. Já už mám vybráno - jen objednat.
    Hezký večer a děkuji.........
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, mám velkou radost, že tě výhra potěšila! Na ModHome opravdu není těžké si vybrat, že? ;-)))

      Vymazat
  5. Já taky moc gratuluji výherkyni, doufám, že se přáníčka budou líbit! .-) A Sandři Tobě ještě jednou díky za soutěž :-*
    Krásný apríl, papa

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ! :) Musím říct, že ty přáníčka jsou fakt boží !! :)
    A fotky jsou moc hezky vyfocený;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥