SKØG Urban Hub v Brně

úterý 19. července 2016

Mou první návštěvu v Brně provázel hodně horký letní den, a tak bylo třeba se řádně osvěžit. Nenechala jsem nic náhodě a dopředu si vybrala místo, které bych si jako správná kavárenská povalečka neměla nechat v centru města ujít. SKØG Urban Hub. Dokonalá oáza pro kávomilce, nadšence pro skandinávské a rustikální interiéry a pro kohokoliv, kdo si jednoduše rád posedí v opravdu jedinečné kavárně se skvělým menu, vlastní pražírnou a prostorem pro kulturní akce.

Jasnou volbou byl výtečný flat white a fantastická levandulová limonáda, kterou jsem si zamilovala na první pohled, natož pak ochutnání! Milá obsluha automaticky na stůl donesla i sklenku vody a vážně mě tu bavil třtinový cukr v mini zavařovacích skleničkách - jen do něj zabořte lžičku a sledujte, jak ožije! :-) Zaujaly mě i takové detaily jako jsou recyklované papírové ubrousky, skvělá hudba, která se příjemně nese prostorem a jednozačně originální umyvadlo na toaletách. 

Už teď se těším, až se sem na Dominikánské náměstí zastavím zase při nějakém další příležitosti. A protože tohle místo skutečně stojí za návštěvu, tak jsem popadla foťák a pořídila pár snímků pro dnešní článek, abyste se mohli pokochat se mnou. :-) Už jste tu také byli? A co jste ochutnali dobrého?






1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře! ♥