NA PRACOVNÍM STOLE

sobota 22. října 2016

Mám ráda, když je prostředí kolem mě inspirativní a u pracovního stolu to platí dvojnásob. V poslední době jsem si zamilovala hvězdičky...tenhle symbol je přeci tak nadčasový a nikdy neomrzí! A tak jsem i na svém stole vytvořila malou hvězdnou kolekci, kterou jsem objevila v obchůdku La Almara. Nesmí mi tu chybět ani aromalampa s esenciálním olejem. Nejčastěji při práci používám stimulující citrusové esence, které čistí vzduch a podporují kreativitu - jupí! :-)

Bločky, zápisníky a další drobnosti mám uspořádané v boxu "Letters" z téhož obchodu, skleněný svícínek s hvězdičkami jsem využila jako stojánek na propisky a příjemné světlo v prostoru dotváří šedá lampa s patinou. V jumbo hrnku mi roste báječná rostlinka, která se jmenuje rýmovník. Koupila jsem ho na farmářských trzích a ano, tušíte správně! Léčí rýmu, což se bude při podzimu i zimě jistě hodit! ;-) I když je lepší tomu předcházet, a tak se při delším sezení u počítače balím do teplého plédu a z termo hrnku popíjím bylinkový čaj. A jak si své pracovní prostředí zpříjeňujete vy? :-)








5 komentářů:

  1. Sandy, dnes jsem poprve na Vasem blogu a je naprosto uzasny, jste moje krevni skupina :-) A do hvezdicek jsem se zamilovala i ja :-) A chci se prosim zeptam, mate na stole uzasny dreveny kalendar, kde se da prosim sehnat ? Mejte se krasne Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den, Petro! Mám velkou radost, že jste na můj blog narazila a zalíbil se Vám! :-) Všechny doplňky na pracovním stole jsou z eshopu La Almara (link v článku). Přeji Vám krásné podzimní dny! <3

      Vymazat
    2. děkuji moc a mějte se krásně

      Vymazat
  2. Milá Sandy, zrovna včera jsem si taky dopřála odpoledne strávený focením mýho pracovního stolu ;), a tak jsi svým článkem krásně doplnila mou "pracovně stolní náladu". Máš to dokonale sladěno; parádní prostředí - vůbec se nedivím, že u tak senzačního stolu vzniká tolik skvělých článků. ;)
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má milá Vivi, tak to se náramně těším! Všechny koutky z tvého domova jsou děsně inspirativní! :-) Přeji krásný večer! <3

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥