CO PŘINESL JEŽÍŠEK?

neděle 15. ledna 2017

Jsem tu s již tradičním článkem o tom, co přinesl Ježíšek (se zpožděním, ale přece). :-) Mám moc ráda, že si takový malý Štědrý den užiji v průběhu Vánoc na několik etap - snídaně s kamarádem, večeře s kamarádkou, doma s přítelem, pak se svou rodinou a nakonec ještě s tetou a bratránkem. Okolo Vánoc nebýváme s přítelem doma v Praze, ale i tak jsme se rozhodli, že si tentokrát pořídíme krásný velký stromeček a užijeme si vánoční atmosféru se vším všudy.

Ježíšek byl tuze štědrý a donesl vlastně úplně vše, po čem jsem toužila. Něco do knihovny, něco na toaletní stolek, něco dobrého, něco voňavého i něco třpytivého! A úplně největší radost jsem měla z toho, že jsem si tyto pohádkové dny mohla užit se všemi, které miluji a s mírně hořkou vzpomínkou děkovala, že je netrávím v nemocnici jako ty loňské. Přeji Vám krásný leden a doufám, že jste do roku 2017 vykročili pravou nohou! :-)

Na vánočním stromečku preferuji střídmost co do barev, ale zato zbožňuji neobvyklé a originální ozdoby, protože pokaždé, když se na stromeček zadíváte, najdete něco nového...a to je přeci zábava, no ne? :-)
Nad takovými dárky srdce jen plesalo! :-)

Vysněný Nutribullet od maminky...od návratu do Prahy snad neuběhl den, kdy jsem si v něm nepřipravila nějaké super zdravé a lahodné smoothie. A výsledky jsou opravdu znát. Kam se hrabou pilulkové a šumivé vitamíny! ;-)

Pokud milujete dobré čaje, tak vintage plechovky od Harney & Sons určitě nesmí chybět ani ve vaší kuchyni...naprostá špička!

Moje nejoblíbenější kosmetika a toaletní voda do Nuxe...takhle si představuji, že by mohlo vonět zlato, kdyby nějakou vůni mělo! :-)

Cestovní paletka od Douglas v překrásném zlatém pouzdře - nechybí tu pudr, tvářenka, oční stíny, aplikátory, lesk na rty, ani řasenka. Stačí přihodit do víkendové tašky a tradááá!

Můj milý dobře ví, co mi sluší a co mám ráda, a tak mi zařídil ty opravdu nejtřpytivější Vánoce v podobě zlatého psaníčka a nádherných náušnic s náhrdelníkem.

Italské dobroty na cesty a balzám na rty od eos - tohle nemohl darovat nikdo jiný, než má milovaná kamarádka Adélka. :-)

30ti minutová jídla Jamieho Olivera prostě zbožňuji...je to jedna z nejlepších kuchařských show, které jsem kdy sledovala a teď můžu snadno zalistovat v jeho kuchařce a rázem vykouzlit skvělé menu. Mňam!

Dárečky od Přemka a Jardy...jsem nadšená z věcí, které mohu používat každý den a při každé příležitosti si tak vzpomenu na své milé přátele.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥