Navečer...

pondělí 25. července 2011

Jak relaxujete po dlouhém dni, nebo když přijdete z práce? Uděláte si chvilku pro sebe, nebo doma začínáte druhou směnu a jen uklízíte, vaříte, žehlíte a pak polomrtvé padnete do postele? Radosti bychom si měly dělat pořád...dobrý šálek čaje, slaďoučký koláč, oblíbená knížka, uvolňující koupel...cokoliv z toho nám může zlepšit náladu...a ani to nezabere tolik času. Zpomalte trochu, nic vám neuteče...Důležité je při slastných okamžicích NESPĚCHAT! Na stojáka snězený koblih se opravdu nepočítá.

Stres si vytváříme samy svým myšlením- "tohle ještě musím udělat, tohle nestihnu..." Změňte myšlení a změní se i vše kolem. Co když necháte někdy děti, aby si ráno připravily svačinu do školy samy a vy si ještě pospíte? Co by se stalo, kdyby za vás jednou uvařil večeři manžel, nebo jste objednaly jídlo s dovozem a mezitím si v klidu ponořily nohy do levandulové lázně a udělaly si hezkou manikúru...Dopřejte si to. Budete šťastnější, veselejší a spokojenější...a všichni kolem vás tím pádem také. Já na seberozmazlování dám :-) Mějme se rády

Jak málo stačí je štěstí- rozsviťte svíčky s vanilkovou vůní a připravte si oblíbený čaj...

Kolem nás je tolik krásy a my si ji ani nevychutnáváme...Prostřete si pro sebe a potěšte i své oči.

Než se čaj vylouhuje svíčky se už krásně rozvoní...

Lahodný růžový čaj- sušené růžičky jsem zakoupila v Manufaktuře (mohou se vhodit i do koupele).

Povidlové koláčky od mojí babičenky- tentokrát s ovocným čajem :-)

Rozdávejte radost a vytvářejte dobro, vrátí se vám to dvojnásob. Šla jsem koupit chléb na farmářské trhy a procházela jsem kolem stánku s květinami...Pan květinář mi věnoval kytičku se slovy: "Vemte si ji a mějte hezký den." Odcházela jsem s úsměvem na rtech a cítila se jak na růžovém obláčku, že jsou kolem lidé, kteří nechtějí za všechno jen peníze a teší je i lidský úsměv.

Kytička dostala čestné místo na konferečním stolku a krásně vynikla v modré vázičce.

20 komentářů:

  1. Ahoj Sandro,velký souhlas,tak trochu na sebe zapomínám a je to i 4měsíčním miminkem a musím ti dát za pravdu a udělat si i chvilku pro sebe,seberozmazlování je totiž blaho pro duši!Díky měj se krásně Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné inspirace jak odpočívat, koláč ke kávě jsem si dneska taky dala, akorát jsem si ho musela sama upéct :)
    Přeji krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě malé P.S. už jsem si u tebe na aukru dala pár věciček do sledování:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, já miminko zatím nemám a věřím, že se kolem něj člověk opravdu naběhá...ale třeba až večer, nebo odpoledne usne...to je ta pravá chvilička jen a jen pro Vás :-*

    Vlasti, vlastníma rukama upečený koláč je úžasná odměna po takové píli ;-) Mňám!

    OdpovědětVymazat
  5. Půvabný a moc milý článek. Myslím, že všechny se nad ním pozastavíme, každá z nás má někdy (nebo pořád) vůči sobě rozmazlovací resty. Neusále je potřeba něco tvořit a dělat. Já podnikám, a tudíž jsem na volné noze, takže si občas dopřeju luxus snídat až do oběda; čtu si knížku, udělám si kafčo do termosky, cestou koupím loupáčky a jdu s naším hafíkem Tomem na dlouhatánskou procházku a na voňavém paloučku se nasnídám. Co na tom, že je 10 hodin dopoledne...však to doženu ;-).
    P.S: Na kytáru hraješ Ty či přítel? Můj muž hraje na baskytaru, v kapele Singhaia :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Vivi, moc děkuji...teeeda, to je můj sen být sama svou paní a den si rozvrhnout podle sebe ;-) Na kytaru hraje přítel, má skvělé vlastní písničky, ale právě kapela tak nějak ještě není zformovaná...zatím hraje s jedním klučinou a hledají další lidi :-) Hraje opravdu poctivě každý den a já to mám jako parádní kulisu při psaní článků, nebo vyrábění šperků ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že zítra bude celá rodinka snídat, až do večeře o)))... Ne, dělám si legraci v poledne se jde do restaurace.Pravda je, že jsme otrokem, až tam kam se necháme samy zotrokařit!Tak opravdu užívejte každé ho okamžiku, vždyť nám "pan božský" zpívá "krásne je žít..."!

    OdpovědětVymazat
  8. moc prijemne citanie,krasne myslienky...a ten kvietok od kvetinara ma dostal..kiez by takích ludi bolo viac♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Sandro,
    jsem nadšená z tvojí cukřenky...ta je naprosto famóózní tu vidět tak po ní skočim stejně tak jako ty po rámečkách, které jsou taky moc krásné.Vůbec ale nevim na co by mi cukřenka byla(asi pro návštěvy),vůbec nesladim, ale asi jen na dekorace:)Strašně se mi líbí ta poslední fotka v pozadí s kytarou!
    Dostala jsi krásné dárečky ten kyblík s šeříkem je super.
    Moc ráda odpočívá stejně jako ty:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, dekorace, myšlenky, články...jako vždy, nebo dokonce čím dál lepší! Přeji krásný den, Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Vladi, je to typická arabská dóza...schovávám v ní zapalovače a sirky, aby se nepovalovaly po stole, protože v obýváku rádi a často svítíme svíčkami :-) Jako cukřenka, nebo bonboniera by byla taky skvělá ;-)

    Lezarts, Martinka, Marcela- moc děkuji za milé komentáře, vždycky mě moc potěšíte :-*

    OdpovědětVymazat
  12. Sandro, taky na sebe trochu zapomínám kvůli miminku, ale tento příspěvek mě popostrčil k tomu, že dnes večer si tu vanu napustím... Teď mám chvilku pro sebe a brouzdám krásnými blogy - při tom polosedím pololežím a mrně spokojeně leží na mně :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Hello, and thanks for your pleasant greetings on my blog - I appreciate that!

    You have a great blog, and I look forward to look around, and get inspired :)

    Have a nice day!

    regards Hildegunn

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, krásny blog, veľa inšpirácie a hlavne super relax po pracovnom dni :-) Zaradila som si ťa do obľúbených blogov a vždy sem rada nakuknem, len tak ďalej :-)
    Ivona
    http://mallorca33.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Mila Sandra, ja relaxujem aj ked skocim k tebe na navstevu.Dam si salku dobreho cajiku alebo kavicky a rozjimam. Mas to tu velmi pekne.Krasny prispevok, krasne fotecky, krasna myslienka. Vdaka za prijemne stravene chvile. Zdravim Ada

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Sandruš...krásné fotky...čajík vypadá lákavě a koláčky jsou jako malované...:-)
    Jinak já relaxuji u svíček velmi ráda...nejlépe s notebookem na nějakém krásném blogu...třeba sandramaison...:-)

    OdpovědětVymazat
  17. hello.


    i like your dekortion very sweet and lovely


    hugs Conny

    OdpovědětVymazat
  18. Sandruško, tak to máme úplně stejně. I můj muž hraje každý den a já při jeho hraní tancuju, pracuju, zpívám, zívám...tak různě ;-). Sandruško, nepodařilo se mi najít v příspěvcích, zda jsi mi psala, jestli chceš poslat houpacího koníčka z papírnictví. Pokud ano, tak mi, prosím, napiš mejl s adresou na vivavintage@gmail.com ;-).
    Pa pa.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, Sandra! Krásny článoček, je to pravda, že sme uponáhľaní a niekedy by sme už mali zastaviť a vychutnávať hodnotu okamžiku. Život je predsa aj krásny :-) Čaj musel byť skvelý, tie ružičky vyzerajú fantasticky, kiežby aj u nás v meste bola nejaká manufaktúra (pravdepodobne aj je, ale neviem o nej :-P). Ja mám teraz 2- mesačný oddych (no, už len mesiac), tak sa snažím voľno užiť, pretože sa ani nenazdám a začne ten každodenný školský "teror". Ale doma urputne pratám, pečiem, vyváram, takže neleniviem.
    Nech sa ti darí a nech Ti na tvári stále úsmev žiari.
    Naty

    OdpovědětVymazat
  20. No, seeds are unlawful inside the United States,
    and most vendors will not ship.

    Look at my blog post - marijuana seeds

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥