A Good Year / Dobrý ročník

středa 3. srpna 2011

Zakládám pro Vás, moje milé čtenářky, novou sekci, ve které najdete moje tipy na hezké filmy a inspirativní knížky. V prvním příspěvku bych Vám ráda doporučila skvělý letní film, u kterého se příjemně zasníte, ochutnáte dobré jídlo a víno, přivoníte k levanduli a ucítíte sluneční paprsky i teplý déšť francouzského venkova.

Ambiciózní Brit, Max Skinner (Russell Crowe), je typickým hrdinou, kterého od první chvíle nemáte rády. Jde po velkých penězích, je necitelný a nezajímá ho nic, než on sám. V době svého dětství vyrůstal na francouzském venkově u svého strýčka, který ho zasvětil do krás a bohatství své vinice. Okolnosti ho donutí vrátit se z Londýna do venkovského Chateau zpět a právě zde se začne odvíjet nová kapitola jeho života. Překrásná vila se zahradou, bazén, tenisový kurt a vinné listy přinášejí tolik vzpomínek...a samozřejmě i novou lásku. Nechte se polapit anglickým humorem, francouzským šarmem a krásným prostředím. Děj je vskutku milý a nenáročný. Bude skvělým oddychem po víkendovém obědě, nebo navečer po práci, až si nalijete sklenku vína a připravíte sýrový talíř.
P.S. Tento film, i přes svůj romantický nádech, snesou skvěle i chlapi ;-)

Film v angličtině zde, v češtině zde.





8 komentářů:

  1. Ahoj Sandro, tenhle film asi musí mít rád každý (no upřímně si přiznejme, že spíš každá), kdo má rád Francii a francouzský styl života. Příjemná letní oddechovka.
    Krásné odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. ZDRAVÍM, FILM JSEM TAKÉ JIŽ VIDĚLA.
    SKVĚLÁ ODDYCHOVKA.
    MĚJ KRÁSNÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandruš...díky za inspiraci...film jsem ještě neviděla, tak v brzké době určitě pokoukáme...hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sandro, film jsem viděla...půl roku před tím jsem četla knihu, aniž bych tušila,že byl natočený film :)Kniha se četla nádherně, a jak už to většinou bývá, film mě už tak nenadchl...ale samozřejmě bych se na něj klidně zase podívala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sandro móóóc dík, už teď se na něj těšim Stačila mi ta první fotografie!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, dobrý výber :-) Film som videla niekoľkokrát a vždy ma potešil. Už mám objednané aj DVD. Pekný deň :-)Ivona

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny film, skvelý herci, úžasná atmosféra a farby, farbičky..... všimnite si prosím ako sa s nimi režisér pohral.....
    výborný tip

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sandruško,
    film jsem viděla jen jednou, čekala jsem od něj trochu jinou atmosféru,ale nedávno jsem půjčovala DVD mamce a ta si lebedila.Peter Mayle je skvělý a v jehho případě knížka prostě u mě vede nad filmovým zpracováním. Těším se na další horké tipy ;-).
    Sandři, prosím Tě, my se nějak nemůžeme sejít - zkus ještě mou mejlovku lucinkamala@seznam.cz nebo vivavintage.cz@gmail.com (to je má druhá, podobná mejlovka - s tím, že je tam to "CZ"). Žádný mejlík mi nepřišel, ale je možný, že jednou za čas smáznu spamy, aniž bych se do nich dívala...Snad tentokrát už se "sejdeme" ;-).
    Děkuju, pa pa. Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥