Má letní kolekce na Dej mi dárek a soutěž o luxusní čaj!

pondělí 10. srpna 2015

O originálním projektu Dej mi dárek jsem psala již před Vánoci. Tento interaktivní web je založen na vkládání vašich vvysněných věcí do wishlistu, který můžete sdílet s přáteli. Ti pak vidí, co si přejete a usnadníte jim tak práci s nápady, čím vás obdarovat při příští příležitosti, ať už k narozeninám, na Vánoce, nebo jen tak pro radost (a vyvarovat se tak těm nechtěným pracholapům, které je nám líto vyhazovat- byl to přece dárek ;-).

Začátkem sprna byla na dejmidárek.cz zveřejněná má černo-zlatá kolekce s arabskými prvky, kterou si můžete prohlédnout zde. Vybrala jsem několik vychytávek, po kterých mé srdce touží, nebo je již vlastním a s radostí doporučuji dál. Za spolupráci velice děkuji milé Iri! Jako bonus navíc je ke kolekci připojena SOUTĚŽ O LUXUSNÍ SYPANÝ ČAJ TAFELGUT z eshopu Bella Rose. Stačí se zaregistrovat na Dej mi dárek a pod mou kolekci napsat komentář - vyhrává ten nejoriginálnější. Hodně štěstí! ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥