Splněná narozeninová přání

pondělí 4. dubna 2016


Už je to tak...i na mě došlo! Člověk má nějakou dobu pocit, že se ho to netýká, že jednoduše nestárne...a jednoho dne se probudí a je z něj třicetiletý jedinec! Skutečný dospělák! Nevím, jak pro vás, ale pro mě je tento věk takovou pomyslnou hranicí mezi tím, kdy si mohu ještě dovolit všelijaké eskapády a tím, že už bych možná měla něco nedocenitelného umět, někým velkolepým být, něco převratného dokázat...a to jednoduše pro svůj vlastní dobrý pocit.

Je třeba dostát nasbíraným zkušenostem a odrazit se dál do světa. No jo...ale jak se to dělá? Cítím se pořád stejně! Co se vlastně změnilo? Nemám hypotéku, děti, procestovaný svět, deset let praxe v jednom oboru, ani neumím pořádně pěstovat bytové květiny (kdybyste právě teď viděli ten tristní pohled mého olivovníku). Na vážnosti jsem ovšem moc nezískala, na tanečním parketu to umím roztočit stále stejně hbitě a ze všeho nejraději se obklopuji lidmi s věčně mladou duší a dobrou náladou.

Moji přátelé mi přichystali úžasnou párty ve vinárně Tempo Allegro a splnili mi můj velký sen o ideálním foťáku, který jsem si v představách hýčkala už pěknou dobu. Nechyběla nádherná výzdoba, oblíbená hudba, skvělá atmosféra, smích a hlavně...všechny ty krásné tváře mých nejbližších. Každý z nich je tak speciální, tak jedinečný. Někteří mi do života vstoupili již v raném dětství a jiní třeba teprve před půl rokem...všichni do jednoho jsou však v mém životě velkým darem. Děkuji, že jste tu pro mě byli a jste.


Dárky k třicetinám...na ty se nezapomíná! :-)

Parfém Si od Giorgio Armani se rychle stal skutečnou šik klasikou...myslím, že mi ještě žádný parfém nikdo tak často nechválil. Olympus Pen...je doma...můj nový nejlepší tech - přítel!

Tento dárek mě skutečně chytil za srdce...fotokniha naplněná celými 15ti lety nádherného přátelství s Adélkou. U každého písmenka abecedy je výčet několika vlastností, které na mě má Adélka ráda aneb 30 things I love about you.

Nádherné přáníčko designovala má kamarádka Natálka...v tomto duchu byl nazdoben i celý bar! Třásně, zlaté stužky, balónky a vlaječky v okně. Jedno z nejkrásnějších překvapení vůbec! Božský náhrdelník mi věnoval můj milý...on totiž správně tuší, že taková straka, jako já, vždy ocení něco třpytivého...a tohle mi vážně vzalo dech.
Další foťák? Už je to tak! Báječný polaroid Fujifilm Instax mini 70 = láska na první stisknutí. Ten moment, kdy čekáte na vyvolání fotografie okamžitě přináší dětské nadšení všech přítomných! :-) To budou ty nejhezčí "vzpomínky do kapsy". Děkuju za něj mamince a tetě Haničce.

Moje nejoblíbenější vůně od francouzské značky Amélie et Mélanie, Que de l´Amour, v podobě XL difuzéru...moje kolegyně prostě vědí, co mám ráda! :-) Lístek na koncert kapely Postmodern Jukebox mi darovali moji nejmilejší přátelé Přemek a Bedřich. To bude jízda! ;-)

Květinový košíček od kolegyně Andrejky...přála bych vám slyšet někdy její zvonivý smích, který rozveselí i tu nejpochmurnější náladu! Andrejka košíček nechala aranžovat u nás v obchůdku od květinářky Kristýny...je kouzelný, co říkáte?

Přenádherná kytice od nejšikovnějších floristek v Praze - mých kolegyň z květinářství My Living - My Garden. Tuhle konkrétně vázala Kačka, moc děkuji! ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥