Ta nejpohodovější neděle se zlatými puntíky

neděle 26. února 2017

Už nějakou tu chvíli jsem hledala novou čajovou konvici...ideálně takovou, která by mě jen tak neomrzela, což určitě jistí čistě průhledné sklo. Když se na Westwing.cz objevila skleněná konvička v kombinaci se zlaceným porcelánem v podobě ohříváku a porcelánového sítka, věděla jsem, že to je ONA. :-) Přihodila jsem k ní ještě dva puntíkaté hrnečky, aby všechno hezky ladilo. Z konvice se stala má každodenní společnice u snídaně a skvěle slouží i při dlouhém nědělním odpoledni, když sleduji své oblíbené anglické romány od Jane Austen.

A když už jsme u těch novinek, které jsem pořídila, tak vám na fotkách určitě neunikne rozkošný zápisník "Bright Ideas" (také z Westwing.cz). Moc se mi líbí, že se konečně i u nás dají zakoupit krásné papírenské potřeby, ať už od Busy B, Tri-Coastal Design či například Rice. Z českých značek mě hodně baví Lípa Store a Papelote. Na internetu je výběr veliký a takový zápisník je vážně radost vytáhnout z kabelky, co říkáte? :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥