Anglický venkov - Heydown Farm

pondělí 27. listopadu 2017

Půvab anglického venkova nepřestávám obdivovat. Díky svojí mamince jsem vyrůstala na románech od Jane Austen, sestrer Brontëových, Charlese Dickense a dalších...a dodnes s nesmírnou oblibou čtu i sleduji romány z viktoriánského období, v nichž se často promítají ty nejobdivuhodnější scenérie. Anglické venkovské exteriéry i interiéry doslova berou dech, a tak jsem měla ohromnou radost, když mě maminka s sebou vzala na návštěvu ke své univerzitní kolegyni Sue a jejímu manželovi Tonymu.

Pár žije nedaleko Brightonu na kouzelném statku s ovečkami. Heydown Farm je místo, kde se doslova zastavil čas...nikam se nespěchá, všude okolo je nádherná příroda a každý kout tu doslova dýchá jemnou grácií provinčního života. Obytný dům má dvě části - v jedné žijí manželé a v druhé jsme měly malé království my. V pokoji maminky nechyběl krb a rozsáhlá knihovna, zatímco můj byl zase vyzdobený ve stylu Cath Kidston.

Růžová koupelna s výhledem do zahrady a vintage kohoutky byla dokonalým propojením obou místností a chodby z níž se dolů po schodech sestupovalo do společné kuchyně se starým a věčně hřejícím sporákem. Z obýváku pak vedlo francouzské okno do zadní zahrady, kde jsme každé ráno snídali u venkovního stolu, procházeli se, četli a užívali si relax na houpací lavičce s výhledem do ovocného sadu. Byla to jedna z nejmilejších návštěv, kterou jsem kdy měla možnost zažít a na kterou budu ještě hodně dlouho vzpomínat.

A tady je několik fotek zachycujících atmosféru tohoto okouzlujícího místa, abyste také mohli nasát tu venkovskou pohodu. :-)












1 komentář:

  1. To vypadá naprosto nádherně! Na takový pravý anglický venkov bych se také někdy chtěla podívat. Mám moc ráda romámy o filmy z viktoriánského období, anglický venkov je prostě kouzelný! Brzy se budu stěhovat do UK, tak doufám, že se mi podaří navštívit i venkov :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥