Nákupy- Manufaktura

pondělí 18. července 2011

Jistě již víte, že Manufaktura je má oblíbená značka.Vedle úžasné kosmetiky prodávají také překrásné doplňky do domácnosti...Preferuji tuto značku také z toho důvodu, že netestují na zvířatech a snaží se udržet tradice a řemesla Moravy a Čech. Skutečně potřebujeme kupovat chemickou drogerii ze zahraničí, která trápí zvířata a způsobuje nám alergie a podráždění jen proto, že je levnější? Ale k věci...Došel nám šampón i sprchový gel, tudíž jsem tam prostě "musela"!!! Jenže to bych nebyla já, abych neodnesla ještě dalších sto padestá věcí k tomu! ;-)


Nejraději mám sadu z Mrtvého moře, která mi připomíná můj druhý domov- Jordánsko. Sadu Pivní lázně, si velmi oblíbil můj přítel pro příjemnou mužnou vůni a kvalitní složení, které je opravdu znát.


Mrtvé moře- šampón 139 kč, sprchový gel 129 kč, Pivní lázně- šampón 129 kč, sprchový gel 125 kč, dřevěný hřeben 35 kč (ráda si s ním pročesávám právě umýté vlasy :-), čajové sítko 99 kč, modrý smaltovaný hrnec s výlevkou 119 kč (vhodný pro plynové i elektrické sporáky).









1 komentář:

  1. Manufaktura je moje oblíbená kosmetika. Moc příjemná, voňavá a její obaly lichotí i naší koupelně. Loccitane, přírodní kozí nebo čokoládová kosmetika, Manufaktura a Lush - to jsou moje stálice (a do toho samozřejmě ten olivový olej a mýdlový kámen (fantastická věc) ;-). Netestování na zvířatech je můj základní požadavek, který kosmetika musí splňovat. Nechápu - žijeme v 21. století, tak proč se stále musí zavírat opice a psi do klecí a testovat na nich mýdlo na ruce....!?? Ach bože. No, nebudeme si kazit večer. Zkrátka - máš výýýborný vkus ;-). A znáš od Lush peeling Mirabellku, který voní po sušenkách?
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥