Jeanne d´Arc Living

čtvrtek 17. listopadu 2011

Neodolala jsem novému obchůdku mojí blogové kamarádky Vladěnky a objednala jsem překrásné zboží zn. Jeanne d´Arc Living. Balíček dorazil bleskově a navíc mi Vlaďka jako poděkování za naše přátelství a podporu poslala obrovské překvapení, které zásadně změnilo můj postoj k ceně magazínu Jeanne d´Arc Living (295 Kč)! Poštou mi přicestoval vysněný piknikový košíček (395 Kč). Je sladký a zároveň rustikální, prostě snový. Už teď se těším, až bude zase léto a vyrazíme na oběd do trávy. Uchvátilo mě i mýdlo s tančící ženou (195 Kč), které jistě nikdy nepoužiji, protože je tak nádherně zabalené, že by to byla věčná škoda! ;-)

Jako dáreček jsem dostala vánoční magazín s nádherným věnováním od Vladěnky, který byl převázaný božskou bílou krajkou se stříbřitými nitkami (39 Kč/metr). Když jsem otevřela prvních pár stran, ani jsem nedýchala...A v duchu jsem si jen říkala: "Tohle je přesně to, co jsem hledala!!! Kam se hrabou ostatní časopisy o bydlení!!!" ;-) Jeanne d´Arc Living je přesně kombinací stylů, které zbožňuji, obsahuje zajímavé čtení, neokoukané recepty a návody pro tvoření. 150 stran, které opravdu berou dech...Odteď mi nesmí uniknout žádné číslo ;-) Vladěnko, ještě jednou díky! :-*













3 komentáře:

  1. Nádhera, prostě něco neuvěřitelného, souhlasím s vámi Sandro :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful blog!!! So nice,

    kisses,
    Cristina

    OdpovědětVymazat
  3. opat sa mi derie do ust vzdych "aach jaaj",a zatvaram oci nad tolkou krasou,a existenciou milych ludi ako si ty a Vladka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥