Kousek z mé říše snů

úterý 30. července 2013

Nejnovějším kouskem v mé ložnici je vysněná krejčovská panna, kterou jsem zatoužila mít v první chvíli, kdy jsem se zbláznila do French- Nordic stylu...Krejčovská panna je nezbytnou designovou součástí interiérového dekoru každého milovníka tohoto typu bydlení.

Krejčovská panna je úžasným kouskem sama o sobě, ale je i praktickým odkládacím místem v mé ložnici. Byla jsem přímo nadšená tím, jak panna povznesla ráz celé místnosti. Používám ji na odkládání svých nejmilejších dlouhých řetízků a korálů, ale až se zase trochu ochladí, tak na ní budou krásně vypadat i jemné šátky a šálky.

Panna stojí hned vedle komody s ložním prádlem, na které je moje malé ženské království plné náušniček, náramků a korálků. Skvěle se doplňuje i se zbytkem dekoru na stěně nad komodou, který evokuje můj oblíbený viktoriánský styl se šmrncem Shabby Chic.











Na tu správnou postel do své ložnice stále čekám, avšak zcela jistě se musí jednat o nadčasový rustikální nábytek s nádechem romantiky...Opravdu honosné postele v italském stylu prodává Salon Cardinal,  a tak na konec příspěvku ještě přináším závan z ložnic skutečných italských romantiků, což vás snad jistě potěší! ;-)










13 komentářů:

  1. och, tak tu druhou postel bych si dokázala u sebe představit (!!!)
    A máš to moc krásné doma:)
    Panna bude jistě spokojená ve tvém krásném bytě.)

    OdpovědětVymazat
  2. Sandri je úžasná, tiež mám podobnú doma. Páči sa mi aj tvoj prívesok, vidím, že máme podobný vkus. No a čo sa týka dobrého spánku, asi by som sa dlho rozhodovala. Nádhera. Držím palce pri zháňaní. &Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky bych si těžko vybírala ze vší té krásy! :-) Jsem moc ráda, že se ti příspěvek líbil! :-*

      Vymazat
  3. nadherny styl spalne - krasne to vyzera...

    OdpovědětVymazat
  4. Sandri,opět moc krásný příspěvek...ložnice jsou opravdu kouzelné...i tvoje krejčovská panna je super....taky jednu vlastním :) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, krejčovské panny jsou fakt úžasné, že? :-) Nemohu se jí nabažit a každý den si na ní obměňuji řetízky a korále...musí být přeci taky nazdobená! ;-D

      Vymazat
  5. Ahoj, moc pěkný příspěvek :) .
    Ta krejčovská pana by se mi taky hodila :)
    Světla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano, je krásná do ložnice i jako dekor do obýváku, jsem z ní nadšená! ;-) Přeji krásný den a děkuji!

      Vymazat
  6. Sandři ta panna je fakt krásná, takovouhle elegantní jsem ještě neviděla. Máš koutek jako pro princeznu, každá žena by jej měla mít:-). A zaujak mě stojan na šperky!

    OdpovědětVymazat
  7. I have a dummy too, named Veronica! I love the little cherub angel playing the violin! I play the violin too!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné :3
    mohla bych se zeptat,kde jsi koupila tu krejčovskou pannu?Sama o jedné už delší dobu přemýšlím a tahle je opravdu krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥