Let it snow...

úterý 24. prosince 2013

Dnešní příspěvek je o krásných momentech, které náš život naplňují a díky nimž se usmějeme pokaždé, když si na ně vzpomeneme...Jsou to přesně ty chvíle, kdy na vás ze schránky vypadne vánoční obálka od nejmilejší přítelkyně, kdy vaše ruce zahřívá papírový kornout s teplými kaštany, kdy stojíte u velkého vánočního stromu na adventních trzích ve svém městě, pohled na domácí cukroví dělané s láskou, či nezapomenutelná snídaně s nejlepším kamarádem plná slziček smíchu! :-)

Nádherné kreslené přáníčko "Let it snow" mi přišlo z Rakouska od mojí milované kamarádky Natálky...od ní jsou i skleněné svícínky, které jste možná už zahlédly na fotkách z mých starších příspěvků. Kouzelné ozdobičky připomínající formičky na cukroví jsem dostala jako dárek k objednávce od Dan Design asi před dvěma lety. Ačkoliv červená není v interéru mou oblíbenou barvou ani na Vánoce, tak tyto ozdůbky mi opravdu udělaly velkou radost pro svůj vintage vzhled a originální design. Vedle červených jablíček v míse se nádherně vyjímají.











S mým nejlepším kamarádem Přemkem každoročně pořádáme předvánoční snídani ve své oblíbené restauraci, kde si pochutnáváme na dobré kávičce i skvělém snídaňovém menu, předáme si dárečky a smějeme se i těm nejmenším prkotinám jako malé děti. :-) Zbožňuji takové "speciální" tradice mezi rodinou a přáteli. :-)

Díky tomu, že to mám z domu na Staroměstké náměstí asi patnáct minut pěšky, trávím zde o Vánocích celkem dost času...někomu možná davy turistů bažící po pražských vánočních trzích mohou připadat neúnosné, ale já si to naopak nesmírně vychutnávám! :-) Jsem hrdá na to, že do naší země jezdí každoročně tolik lidí, aby si užili naše krásné trhy, přenádherný strom a samozřejmě i okázalou architekturu a jedinečnou atmosféru. Když už mi mrznou prstíky i nos, stavím se vždy ráda za Přemou do jeho fatastické vinárny Tempo Allegro na dobré víno i antipasty.

Báječné sladké pečivo sfogliatella si občas kupuji blízko svého domova v italské prodejně specialit- ke kávičce jako stvořené! :-)




Není nad domácí cukroví...nejvíc mi chutná od maminky a tety Haničky! :-)

A ještě jeden pohled na můj malý stromeček...Teď si užívám u babičky krásný velký, plný starých ozdobiček. KRÁSNÉHO JEŽÍŠKA A BRZY ZASE AHOOOJ! :-)

5 komentářů:

  1. Milá Sandri,přeji ti kouzelné Vánoce plné splněných přání...dnešní příspěvek je jako balzám na duši...ale to jsi celá ty :) ...opatruj se ...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Sandruško moje ty jsi tak zlatá! Máš dar umět tak strašně krásně potěšit - slovy i obrázky - tento příspěvek je tak nádherný. Přesně popisuje to nejdůležitější o Vánocích, rodinu a přátele; a atmosféru podtrhují překrásné fotky. Umíš zachytit domácí pohodu jako nikdo jiný a já se tvým blogem vždy nesmírně kocháááám <3 Děkuji (za to že jsi :D Merci!)

    OdpovědětVymazat
  3. Sandri, krásne Vianoce Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. What lovely things, especially the edible ones! Happy Christmas! Veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky..i tobě krásné Vánoce:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥