Letní odpočinková neděle

neděle 6. července 2014

Ach, mít tak zahradu nebo alespoň balkón! :-) Čím lepším podpořit letní náladu v bytě bez terasy, než chlazenou limonádou, spoustou berevného kvítí a staršími letními čísly oblíbeného magazínu! Mezi prací, víkendovými výlety, nákupy na farmářských trzích, grilováním v parku a setkávání s přáteli, mám někdy pocit, že bych toho měla stihnout ještě mnohem víc a že mi pořád něco uniká, když je kolem tolik přírodní krásy a kulturního dění! Někdy je ale přeci jen dobré trochu zpomalit a udělat si pěkný den třeba jen s knížkou u otevřeného okna...a k tomu jsou neděle jako stvořené!

Na dnešních fotkách jsou nádherné kytičky ze zahrady jednoho pána, které jsem si od něj koupila na trhu. Květiny jsem i spolu s vázičkou vložila do nežné plechovky Greengate (přímá voda v plechovce by mohla způsobit zrezavění, a to by byla věčná škoda! ;-). Lahodná bezinková francouzská soda z Marks & Spencer na mě volala z poličky a říkala, ať se raději nedívám na cenovku, protože je tuze dobrá a navíc mi po ní zůstane krásná skleněná lahev s vintage etiketou...tak jsem jí nemohla přeci odolat, mňam! ;-)

Krásné letní dny!














4 komentáře:

  1. Krásnou neděli jsi měla, Sandři! Záleží jen na nás, jak si den obohatíme a krásně prožijeme, no ne?!
    Pohodové letní dny přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sandři!! :)
    To jsou překrásné kytičky, taky si nějaké do vázy pořídím :)
    Já mám lenošivý den dnes :) Dneska se rozmazluju skvělými dobrůtkami, co mi navařila moje ilovaná sestra, zatím vedou cuketové placičky s jogurtem. :) (Podle receptu od Dity P.)
    Užívej si léto!!
    Světla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm elderflower drinks are delicious! I bought some myself at the weekend. Gorgeous flowers too, so such a summery post!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥