Tajemství pod víčkem

sobota 26. července 2014

V každém pokoji mého bytu jsou umístěny krabičky všemožných velikostí, tvarů, materiálů i barev. Dnes Vám na fotografiích přináším obsah několika z nich. Krabičky a dózy jsou perfektní a dekorativní způsob, jak uchovávat šperky, křehké cennosti, starožitné krajky a dečky, holčičí doplňky a tak vůůůbec. :-) Každý jistě doma nějakou takovou krabičku má.

Jako malá jsem se ze všeho nejraději zavírala u babičky v ložnici, kde měla toaletku s vysokým zrcadlem a se šuplíčky. Mohla jsem si tu hodiny hrát s navoněnými lehoučkými šátky, perlami a korálky, brožemi, starými mincemi a prsteny vykládanými barevnými kameny. Prohlížela jsem si je všechny tak podrobně, že když zavřu oči, dokáži si je přesně vybavit a dokonce cítit vůni silného parfému, který babička měla uložený v zásuvce.

V dětsví jsem pak sama měla krabičku se samolepkami a dopisními papíry, krásnou hrající šperkovnici a malý kufřík, ve kterém se skrývaly mé první pískací hračky, dudlík a ponožtičky. :-) A samozřejmě nemohla chybět krabička poslední záchrany, kde jsem měla zavírací nůž po pradědečkovi, náplasti, mini baterku, pár haléřů a všechny další nezbytnosti, kdybych se třeba náááhle ocitla na konci světa! :-)

Toto "sběračství" se přeneslo i do mé dospělosti a ačkoliv domov nechci mít zahlcen zbytečnostmi, tak si nějaký ten skrytý poklad prostě neodpustím. :-) Do krabiček navíc ukládám vonné sáčky a mýdla, které při každém otevření poklopu zavoní a vtáhnou mě do toho speciálního "pokladového" světa. Pomalu tedy odkrývám obsah, pojďte nahlédnout...;-)

















6 komentářů:

  1. Sandro, máš krásné poklady, také mi to připomnělo babiččinu toaletku.:-)
    Krásný víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Toaletky babiček bývají vážně nejkrásnější...

      Vymazat
  2. Jůůů,Sandry tolik krásných pokladů z tak krásných krabiček...moje babička toaletku měla plnou léků,mastí a obvazů :( ... hold nemoc si nevybírá a léky musely být prostě po ruce...
    Přeji ti pěkný víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to je nádhera ! :O :) Ty máš úplně všechno dokonalé, tak jak ty bych taky jednou chtěla bydlet :) Co myslíš, neuděláme výměnný pobyt ? :D :D
    Měj se hezky, Addell :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nááádhera! Jak jsem se tě na Instagramu ptala na tu krajkovou krabičku, tak jsem ji našla, ale mě trošku zarazila cena, ačkoliv bych chtěla, tak zatím mi nějak svědomí nepovoluje koupit krabičku co stojí přes 250,- Kč.. :(

    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle jsi cela ty ma mila..ja mam taky krabičky a je uzasne sledovat jak takove obsahy vystihuji jejich majitelky.A ty tve jsou proste ty.Babicce by krabičky nestacily..mela na to rovnou celou skrin,ha ha..byla to totalni parádnice a jeji rtenky a pudřenky ve stribrnych pouzdrech..ach..to bylo něco.Dekuji za pripomenuti...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥