Co Ježíšek nadělil

pondělí 29. prosince 2014

Vždy, když končí Vánoce a blíží se konec roku, doléhá na mě nostalgie a vědomí, že minimálně následující dva měsíce nebude příliš přívětivé počasí a zlatavé sluneční paprsky prozáří den spíše vzácně. O to více mě pak hřejí vzpomínky na to, jak jsem si užila třpytivé Vánoce, trhy, dekorování a jak mě potěšila vánoční setkání s rodinou a přáteli. V tuto dobu jsou jednoduše návštěvy a schůzky s nejmilejšími o trošičku vzácnější, protože ve vzduchu je cítit jakési očekávání, těšení se, magie...

Asi jsem byla moc hodná, protože jsem pod stromečkem našla spoooustu věcí, které jsem si opravdu přála. Vždy si pak uvědomím, jak je hezké, když Vás někdo dobře zná a dokonale odhadne, co zaručeně vykouzlí úsměv na Vaší tváři, co odpovídá Vašemu vkusu i životnímu stylu. Může to být třeba i úplná maličkost, ale vždy je poznat, je-li vybrána a darována s láskou. Já dárky zbožňuji, protože jsou v průběhu celého roku takovou krásnou formou, jak někomu říct, že nám na něm záleží a máme ho rádi.

Pamatujete si na můj vánoční wishlist? Ano, je to ona!!! Má vysněná snídaňová kuchařka! :-) Už se nemohu dočkat, až se v příštím roce pustím do těch báječných receptů. Krásný set mýdel Bonne Mere od L´Occitane je jasným favoritem v mé koupelně i mezi vypraným povlečením a ručníky.

Dárková karta H&M? Jupííí! Mé kroky jednoznačně povedou do sekce Home! ;-) Svíčka s vůní bavlny v překrásné skleněné dóze už zdobí můj noční stolek.

Vánoční čaj na chladné večery a vyšíváná dečka.
Velká stříbřená váza...to je přesně voda na můj mlýn! Vkládám do ní i svíčku, takže mi slouží zároveň jako lucerna.
Další úžasná položka z mého wishlistu...nemohu se ho nabažit! Škoda, že tak rychle ubývá! :-)

Toto překrásné vánoční přání kreslila má zlatá Natálka, která již každou chvíli otevře svůj online obchod s handmade produkty ze svého ateliréu.

Levandulové mýdlo L´Occitane je naprostou klasikou. Chystám se ho v lednu rozbalit a užít si ho při večerních sprchách! :-) Fialkové korálkové náušnice a růžový lak na nehty jasně zapadají do mého konceptu parádničení!

Nevěřila jsem vlastním očím, když jsem rozbalila krabičku z francouzské cukrárny Ladurée! Sním už nějakou chvíli o tom, jak bych toto skvostné místo jednou chtěla vidět na vlastní oči. Zatím mi byl zprotředkován alespoň chuťový průzkum čokoládových bonbónů z tamní produkce. A ta pudrová krabička, oh la la!

Je to tu...mám svou vysněnou čokoládovou paletku očních stínů od Too Faced! Opravdu krásně voní, ale co teprv ty nádherné odstíny...Bude těžce konkurovat mé současné paletce "The return of Sexy" od téže značky! ;-)

Skoro mám chuť i ochutnat! :-)

Přírodní kosmetika Rituals je v mé koupelně prvně, ale rozhodně to nebude naposledy! Když jsem poprvé použila sprchovou pěnu a následně se rozmazlila tělovým krémem, měla jsem jasno...Rituals naprosto miluji! Pozadu v rozmazlování nezůstanou ani mé kadeře díky luxusnímu setu od L´Oréal.

Nejraději bych Vám ty báječné vůně virtuálně zprostředkovala, ale nejde to, a tak Vás snad potěší alespoň fotky! :-)

Na závěr Vám posílám mé oblíbené video, které si určitě zaslouží pár minut Vašeho času...a hádejte, o čem je? No přece o dárcích! :-) A nezapomeňte mi napsat, co nejvíce potěšilo pod stromečkem Vás!

9 komentářů:

  1. Moc krásné dárečky jsi dostala, úplně cítím tu vůni až sem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu je videt ze te darujici dobře znaji a vi cim te potesit ... i ja mivam to stesti a radost takze vim jak se cítíš.Dostala jsi vskutku kouzelne darky a dárečky a ja ti jen preji at si jich vychutnas a uzijes jak to umis jen ty.

    OdpovědětVymazat
  3. Ješiško presne pozná tvoj vkus a bohato ti nadelil. Prajem ti krásny a šťastný nový rok!
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda opravdu krásné dárečky, je vidět, žes byla celý rok moc hodná a Ježíšek to ví! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Sandruško, už jsem to tu všechno okukovala a obdivovala včera a musím konstatovat, že jsi byla zřejmě celý rok neuvěřitelně hodná, protože tak krásné dárky nemůže dostat nikdo, kdo by třeba i jen na chviličku zazlobil...;-) Všechno je rozkošné a je poznat, že všichni dárci Tě mají moc rádi a není divu (to je snadné si Tě zamilovat).
    "Florentýnu" jsem dostala k svátku a je to moje oblíbenkyně. Už jen ten obal je úžasný. ;)
    Krása, zkrátka jsem se zase pokochala přesně podle svého gusta.
    A co se týče Ladurée, tak to je moje oblíbené místo, odkud se nikdy neodchází s prázdnou a ráda bych tam bydlela. Jednou, při své předposlední návštěvě Paříže, jsem se dokonce jednoho z prodavačů ptala, jestli bych se nemohla schovat pod pult a měsíc v Ladurée bydlet, ale asi není moje francouzština tak dobrá, protože místo ubytování mi byly nabídnuty jen mandlové makronky. ;)
    Sandruško, přeju Ti nejen krásné povánoční období, ale hlavně úžasný nový rok. Ať je plný radosti.
    Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sandří! :)
    Taky mám na dárcích ráda hlavně tu atmosféru, kterou z něho cítíš, když Ti ho někdo dával s láskou. :) Krásně jsi to vystihla. Snad se mi letos tohle krásné kouzlo povedlo alespoň trošičku nadělit mým nejbližším. :)
    Tak jsem ráda, že máš radost, přeju Ti všechno nejlepší do Nového roku!! Lásku, štěstí, zdraví, úspěchy v práci a v blogování, hodně přátel a zážitků...
    Těším se na další článek!
    Světla

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárky! Já jsem si tu kuchařku nekupovala, ale půjčila jsem si ji v knihovně, abych zvážila, zda ji chci, takhle to dělám u kuchařek, u kterých si nejsem jistá ;)

    Dárková karta do H&M vždycky potěší ;)

    Přeju Ti krásný rok 2015!!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Sandro, ty jsi ale musela být hodná .... tolik krásných dárků ..... přeji ti šťastný nový rok a veselý Silvestr .... krásně si ho užij !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Sandruško všechny dárečky jsou kouzelné,přeji ti i další jen a jen krásné,milé a od srdce !!! Krásný Nový rok ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥