Dopis Ježíškovi

sobota 6. prosince 2014

Myslím, že nikdo není příliš starý na dopis Ježíškovi! Jako malá jsem mu svá přání malovala, potom je úhledně psala a někdy jsem i připojila z katalogu vystřižené obrázky, abych mu ulehčila práci při hledání. Jako velká si dárky, které toužím najít pod stromečkem, "kolážuji" v obrázkovém editoru svého počítače a musím se Vám přiznat, že je velmi zábavné se zpětně podívat, co všechno se z předešlých let skutečně naplnilo! Je to jasný důkaz, že Ježíšek dopis obdrží i ve virtuální podobě, no ne? :-) Také jste jako malí dávali Ježíškovi dopis za okno a netrpělivě čekali, zda si ho odnese? A jaké nejkurióznější přání jste Ježíškovi psali? Když mi bylo asi deset let, tak na mém dopise stálo jedno jediné přání: "Milý Ježíšku, přeji si, aby tatínek přestal kouřit." Tohle přání mi Ježíšek sice nesplnil, ale jinak si nemohu stěžovat! :-)

Pokud se Vám nechce tvořit koláž, tak mám pro Vás tip na jednu bezva stránku (Dej mi dárek), kterou můžete sdílet s přáteli a která Vám zaručeně ulehčí život při vybírání dárků. Jednoduše se podíváte, co mají Vaši přátelé ve svých přáních a máte hned jasno, čím daného člověka zaručeně potěšíte! Možná Vás můj letošní wishlist bude inspirovat k rozšíření vlastního dopisu, nebo zde uvidíte něco, co by se přesně hodilo někomu, koho máte rádi.



1. Set dvou boxů H&M- Kdepak, úložného prostoru není nikdy dost! A tím spíše takhle stylového! Set boxů se saténovou černou stuhou je opravdu výstavní.

2. Balzám na rty eos- Balzám na rty nesmí chybět v žádné kabelce a eos patří již dlouho mezi ty, které toužím vyzkoušet...Vždyť se bez něj neobejdou ani nejbohatší celebrity světa. ;-)

3. Třpytivé náušnice- Já a třpytivá cingrlata jsme známá dvojka...nemusí to být zrovna Swarovski, ale určitě by mě to nepohoršilo!

4. Polštář H&M-Chodila jsem kolem něj takovou dobu a pořád jsem váhala. Pak jsem si ho ale představila na své posteli a bylo jasno! Je naprosto dokonalý!

5. Parfém Giorgio Armani Si-Tak tuto vůni já opravdu můůůžu! Je sexy, tajemná, veselá a nadčasová. Bílá limitovaná edice navíc vypadá nesmírně elegantně.

6. Čaj Harney & Sons-Sázka na jistotu pro všechny čajomilce. Patří mezi nejlepší čaje světa a navíc jsou balené v nádherných plechovkách.

7. Too Faced- Chocolate Bar-Lepší oční stíny, než od Too Faced, jsem zatím nikdy neměla. Vydrží, krásné se třpytí a navíc voní po čokoládě...Oh la la! To je paletka snů!

8. Hrnek True love story never ends-V H&M Home je krásné všechno...opravdu naprosto všechno,  a proto ani má láska k jejich designu nikdy neumře. :-) Stylový hrneček na kávu, na kosmetické štěstce, propisky a další potřebnosti, se hodí vždy a všude!  

9. Snídaně u Florentýny-Kniha s recepty na snídaně! Óóó, ano! Snídaně jsou základ dne, to všichni dobře víme! A to grafické zpracování...tahle knížka se bude v knihovně vyjímat!

10. Extraktor Nutri Bullet- Zdravé stravování je top mého denního režimu a Nutri Bullet pro výrobu smoothies je úžasným pomocníkem, který nutně, ale opravdu nutně potřebuji. Jsem odhodlaná ho ve své kuchyni mít stůj co stůj, i kdyby to nebylo na Vánoce od Ježíška! ;-)

6 komentářů:

  1. Ten polštář je pro tvou ložnici jako stvořený:-)
    Mě zaujaly boxy z háemka mmm, ty asi musím mít nebo co:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásný, viď? :-D Líbí se mi, že se skvěle hoděj do vintage i moderního interiéru. No a ten polštář mě fakt mučí! Úplně vidím, jak se na mně třpytííí! :-)

      Vymazat
    2. Už si to představuju taky:D nakazila jsi mě!

      Vymazat
  2. Presne tie krabičky a vankúš z H&M som videla minule v obchode a tiež ich chcem :D Ale tie náušnice by som brala tiež :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandři!! :)
    Teda ty náušnice jsou krásné :)
    Já pořádný wishlist nemá, protože už asi nic nepotřebuju :D Nejraději bych ale asi nějaký zážitek v kuponu: nejaký adrenalin, třeba bungee jumping. 3:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věcičky jsi si vybrala,přeji ti,ať všechny pod stromečkem najdeš :) !!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥