H&M Beauty

sobota 27. února 2016

Když H&M přišlo s novou Beauty kolekcí, musela jsem samozřejmě něco úžasného vyzkoušet! :-) Miluji čisté pudrové vůně se základem mošusu, a tak jsem okamžitě propadla kolekci Cashmere Haze, od které jsem si pořídila toaletní vodu a krém na ruce. Krém má perfektní konzistenci - spíše hutnější, avšak ne mastnou. Rychle se vstřebává a ruce po něm voní opravdu krásně a dlouho (dokonce i po opláchnutí vodou). Toaletní voda z této řady je můj nejoblíbenější produkt z Beauty kolekce vůbec. Vůně vydrží celý den a praktická lahvička je velká tak akorát i do kabelky.

Nově mě také zaujala limitovaná edice Conscious , která je parfemovaná esenciálními oleji, má ekologický původ a recyklované obaly. Krásné a stylově čisté, balení by se jistě pěkně vyjímalo na poličce v mé koupelně, tak myslím, že se po ní budu muset brzy podívat a přivonět si. ;-) Z dekorativní kosmetiky jsem zatím nic nezkoušela, ale lákají mě oční stíny i laky na nehty...pro ty mám obzvláště slabost. Vždyť každý den s nimi může být úplně jiný! ;-) A co vy? Už jste měli možnost něco z Beauty kolekce vyzkoušet na vlastní kůži?




2 komentáře:

  1. Sandruško, to jsou samý lahůdky, to ti povim. ;) Edici Conscious mám moc ráda, kupuju si v ní trička a šaty, ovšem kosmetika...to zní taky náramně. Děkuju za super tipy.
    PS: mrzí, že jsi měla konec minulého roku tak tvrdý. Taky jsem si v listopadu pobyla v nemocnici a marodila jsem skoro 3 měsíce, tak mě mrzí, že jsme se nesešly na jednom nemocničním pokoji - to by bylo ródeo. ;) Teď už bude ale všechno zase v pořádku, jsem šťastná i za Tebe, že máš zase tolik (pro Tebe typické) energi a přeju, ať jsi šťastná, zdravá a pořád tak kreativní.
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, Concious kolekce v sekci oblečení je fakt super, taky pár kousků vlastním! ;-) To jsme to teda vychytaly na konci roku, viď? Ale jak říkáš, snad už bude jenom lépe. Posílám obrovskou pusu, moc mi naše psaní scházelo! :-) :-* P.S. Už se nemůžu dočkat, až si udělám čas a zpětně si projdu všechny ty náramné články na tvém blogu, které jsem propásla! To bude den zase hned o něco krásnější!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥