NA STATKU - 4. část

sobota 16. července 2016

Jsem tu s posledním příspěvkem z našeho mini seriálu o statku a dnešní fotografie jsou více zaměřené na detaily těch krásných momentů, koutů a míst, které mě tu těšily. Je tu pořád co fotit...zahrada se proměňuje a při každé návštěvě vypadá zase trochu jinak. Na keřích a záhoncích kvete, co předtím nekvetlo a odkvétá, co minule bujelo ve své plné kráse. Na jednom stromě už jsou krásné červené třešně a na druhém teprve zelené švestky...je to prostě nekonečný koloběh, kdy něco začíná a končí a v létě se toho děje tolik!

Po ránu bylo nejkrásnější posadit se na prosluněnou terasu s čerstvě připravenou kávou z mocca potu, dívat se do zeleně a jen tak si přemýšlet o ničem a o všem. Každý den jsem uvažovala nad tím, jak si doma v Praze tohle vynahradím, když nemám ani maličký balkón...no co zbývá...přikoupím alesoň další pokojové a řezané květiny a budu si dál snít o dni, kdy i já najdu své vysněné bydlení. ;-)

Jedny z nejmilejších večerů strávených zde byly ty, kdy se rozpálil gril, my si nachystali jídlo a do noci si povídali u dobrého vína na zahradě. A povím vám, že tolik hvězd, co jsem viděla tady, jsem v Praze neviděla nikdy. Všude okolo tma, ticho, zářivé nebe a zbytky červených uhlíků na grilu, které nám dělaly hřejivou společnost. Stačí na chvíli zavřít oči a hned jsem v myšlenkách zase zpátky...třeba se někdy příště na statek vrátíme i tady na blogu. Krásný víkend!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥