Růžová to vždycky spraví!

čtvrtek 11. srpna 2016

Začátek tohoto týdne nezačal zrovna nejlépe a když jsem si už myslela, že pondělí nebude ani trochu růžové, tak mi u dveří zazvonil kurýr s balíčkem, který skrýval ty nejkrásnější a nejrůžovější poklady! Vmžiku jsem zahodila trable stranou a s dětskou radostí se kochala svou vysněnou starožitnou raženou lžíci La de da!

Le de da! Living je britská značka, kterou založily sestry Rita a Dominique. Postříbřené příbory pečlivě vybírají po nejrůznějších koutech Anglie, a tak není žádná lžíce, nůž ani vidlička stejná. Každý kousek se pyšní jedinečným vintage designem a ručně raženým citátem. Pokud hledáte ten správný svatební dar, pozornost pro maminku, kamarádku, nebo chcete udělat radost sami sobě, tak určitě zamíříte správně. ;-)

Servírovací lžíci s vtipným nápisem "This home runs on love, laugher & Prosecco" jsem si vyhlédla už před nějakým časem skrz inspirativní web Biano.cz, na který vám dnes chci dát tip. Moc mě baví, že je tu všechno na jednom místě - produkty si můžete filtrovat podle oblíbené značky, ceny, či třeba místnosti v bytě. Jednoduše ideální stránka pro všechny, kteří sledují a hledají trendy mezi bytovými dekoracemi. Pokud vás něco zaujme, tak vás biano rovnou přesměruje na eshop, kde si věc můžete zakoupit. Ovšem varuji, že tohle brouzdání je těžce návykové! :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥