Jarní zdravý salát

středa 9. února 2011

Dnešní slunečné počasí mi navodilo náladu udělat k obědu něco jarního. Šla jsem nakoupit a u vchodu vzala do ruky časopis Albert- nevím, zda jste ho už někdy pročítaly, ale dají se tam najít opravdu zajímavé recepty a informace. Navíc je zadarmo a člověk si tak alespoň zpříjemní odpoledne u kávy ;-)

Nicméně- v tomto časopise jsem narazila na recept, který se mi zalíbil a ráda bych se s Vámi o něj podělila, neboť jsem ho vyzkoušela a je skutečně vynikající (přidala jsem si dvakrát)! Už se těším, jak si dá přítel večer do nosu :-)

Vysněnou mísu na salát s jemným květinovým dekorem jsem pořídila v Tchibo za úžasných 149 kč ve výprodeji z kolekce Provence. Dřevěné salátové příbory jako z ostrova Bali jsou za 69 kč z Madal Bal :-)

Recept:




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥