Myšlenky na čas vánoční

neděle 14. srpna 2011

Vím, vím...asi je trošku brzy. Dnešek je sice po delší době opravdu letně naladěn, avšak jinak je sluníčko tento rok asi na dovolené a mě myšlenky nedají, abych už nepřemýšlela o vánočních dárcích a dekoracích :-) Vlastně už na podzim začíná úžasná doba pro dekorování a zútulňování domova. Barevné listí, voňavý deštivý vzduch, dýně všech velikostí, návštěvy hrobečků...a než se nadějeme, padá první sníh, zapalujeme první adventní svíci, pečeme cukroví, balíme dárečky a vybíráme stromeček. To nám to letí...Sychravé počasí přímo láká k zabalení se do teploučké deky s velkým hrnkem horké čokolády a není nad to, když je doma všechno pěkně sladěné podle aktuální sezóny.  Takový domov nás nikdy nebude nudit a vždy nás vítá s tou správnou atmosférou.

Promo obrázky Green Gate zima 2011 jsem Vám naservírovala nedávno a dnes se zaměřím na detaily produktů, které mne v této kolekci zaujaly nejvíce. Červenou barvu do našeho interiéru příliš nemusím, a to ani na Vánoce. V tyto svátky kombinuji nejraději bílou, stříbrnou, sytě růžovou, fialovou a zelenou...A právě i z toho důvodu u mne letos vítězí GG Plummy Ascent :

"Bohaté a živé odstíny zelených severních smrků jsou během svátků tradičně okořeněny červenou barvou. Letos jsme však přidali celou řadu položek v lahodné švestkové barvě, která velkolepě kontrastuje s přírodní zelení. Okolí si udržuje svou sezónní útulnost, ale hlubší odstíny dodávájí celkové atmosféře trochu více důmyslnosti, než obvykle. Barva švestky může být také vyvážena odstíny růžové a jemnými zelenými tóny, takže když je čas sundat jmelí, může celá sbírka jednoduše splynout s vaším každodenně používaným nádobím."

P.S. Zdravím Vivi, která mé vánoční choutky sdílí a chápe :-)))

 Můj TOP list Green Gate- kolekce zima 2011:

PLUM látkové ubrousky, lampa, talíře, hrnky, misky a vintage dózy.
Přenádherná dekorace s ptáčkem (prostě musím mít !!! :-), sklenky na víno s dekorem, sirky v plechovce (!!!) a budík s novým motivem. "Měkké zemité odstíny, něžná bílá a sklo s barevnými odlesky pomáhají vytvářet teplou, uklidňující atmosféru sezónních oslav."
Béžová klasika jako skvělý základ- cukřenka, ozdoba ve tvaru srdce a látkové ubrousky.
Neutrální a přesto nepřehlédnutelné doplňky- karafy, svícny, látková taška a plechová bedýnka s bílomodrými plechovkami ve francouzském stylu (Fay white- navazující na letní kolekci).
Vánoční mycí prostředek s kartáčem, plachovka s vykrajovátky a překrásné originální ozdoby jako za našich babiček.
Překrásné pro vlastní potěchu i jako dárek blízkým- mýdlo a krém na ruce, kosmetická taštička (ten tvar!), klíčenka a plato pilníčků na nehty. Kombinace modrého podkladu s motivem růží- prostě dokonalost, která přesně promlouvá k mému srdci (a penežence :-)

A co Vy? Už máte své favority? A jakými barvami hýří Váš domov a stromeček v zimním období?

2 komentáře:

  1. Milá Sandy,
    přinesla jsi mi do dnešního poměrně horkého dne kompenzovaného spoustou zmrzliny moc příjemné chladivé osvěžení. Ach ano, to víš, že Tě chápu ;-), Vánoce miluju. Zrovna dneska jsem kamarádům říkala, že si už notuju Tichou noc a myslela jsem, že je to pobaví ... a oni, že si ji prý zpívají taky...no je tohle normální? ;-))
    Upozornila jsi na ty nejkrásnější detaily GG. Pro mě jsou asi největší pecka nádherné, blýskavé ozdoby v retro duchu. Vloni jsem si je kupovala v Marks and Spencer - krása. Podobné jsem věšívala na vánoční stromeček jako malá a nostalgie mi nedá, abych je nevěšela tenhle rok zas. Nějaké přikoupím ve starožitnictví, jiné v GG.
    Takže "veselme se, radujme se" a ať je nám u tebe na blogu pořád tak báječně ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. ooh Sandra..navsteva u teba je pre mna vzdy zazitok..pises tak krasne,a castokrat presne mojimi myslienkami,len ja ich neviem tak krasne pisomne vyjadrit:(..moja mysel v tomto case uz tiez bludi po Vianociach,takze ma tvoje krasne zimne inspiracie potesili:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥