Radosti z mého světa

neděle 14. srpna 2011

O víkendu v Krkonoších na chaloupce u babičky

Pohled od chaloupky- všude spousta zeleně, která mi tak v Praze chybí!


A nesmí chybět sbírání hub, to je oblíbená aktivita celé naší rodiny :-) Tohoto hříbečka jsem si musela vyfotit, je úplně dokonalý!


Minulý týden mi dorazila krásně pomalovaná obálka s vintage známkou od mojí milé virtuální přítelkyně Vivi. Udělala mi nesmírnou radost, protože mi zaslala pro štěstí tři dřevěné koníčky. Navíc přiložila i krásné přáníčko, vizitky a kalendáře ze svého obchůdku. Kdo radost rozdává, jistě i dostává :-) Těší mě, že i v dnešní době si umí lidi dělat radost jen tak. Ještě jednou moc děkuji, musela jsem si tu krásu vyfotit




5 komentářů:

  1. Ahoj Sandruš...chaloupka je krásná stejně jako zahrada u ní...spolu s fotkou hříbku vše působí pohádkově...
    Přáníčko a dřevění koníčci od Vivi jsou moc krásní...věřím, že jsi měla velkou radost...
    Měj hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky...fuu musim sa pridat tiez k pochvale chalupky a prirody okolo...je to tam nadherne :) tak ako pozdrav od Vivi :) pa, Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sandi,
    krásná chaloupka i nákup od Vivi. Z takového ráje se vrací do Prahy těžko, viď?
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sandruško,
    napřed k chaloupce - je nádherná, jako z pohádky. Už delší dobu pokukuju po nějakém "víkendovém paláci" pro tolik potřebný relax. Už jsem si dokonce vyhlídla banku, kterou půjdu vyloupit, nedávno jsem si koupila takový černý šátek a bambitku mám plastovou z dětství ;-), tak snad to vyjde.
    Muselo vám být na chaloupce nádherně a vsadím se, že se ti ani nechtělo zpátky do Prahy.
    Fotky malých koníků se ti moc povedly a vidím, že u tebe jsou naprosto v bezpečí. Dokonce se mi zdá, že trochu ztloustli ;-). Děkuju, že jsi mi věnovala na blogu svůj čas a prostor.
    Na další milé články se těší Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sandro,
    krásné fotečkyz Krkonoš.Chaloupky jsou tamopravdupohádkové.Jéjda tos teda dostala velké překvapení!Vůbec nestíhám:))
    takpa Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥