Popelčiny ozdůbky a další radosti :-)

sobota 22. prosince 2012

Jako každý rok se před Vánoci velmi těším na vánoční výzdobu v obchodě Almi Décor...tam je to totiž jako v pohádce, a to doslova. Letos mě dostaly ozdobičky, které tématicky připomínají pohádku o Popelce...a tak jsem neodolala střevíčku, zrcátku, svícnu, čajové konvičce a šálku...všechny ozdobičky jsou bílé s velmi jemným třpytem a ve větvičkách stromečku budou vypadat prostě nádherně. K tomu jsem jako dárek u pokladny dostala ještě sadu pohledů.

Můj další nákup je opět z Bella Rose- nejnovější číslo Jeanne d ´Arc Living, které si plánuji vychutnat ve svátečním týdnu, stříbrné ozdobičky s patinou, které jste viděli již v předešlém příspěvku, dva druhy přírodního balícího papíru Jeanne s překrásným jemným skandinávským vzorem, dokonale rytý a stříbřený květináček od Ib Laursen, levandulové mýdlo Le Chaterald a v neposlední řadě Bambi ozdůbka a kapesníčky Green Gate. Jako dáreček k nákupu mi přišla dárková taštička a sirky, rovněž od Green Gate, což mě pochopitelně nadchlo! :-)

Příště místo nákupů představím první dárečky, které jsem dostala (asi jsem byla tuze hodná :-)!
Přeji Vám nádherný adventní víkend a dokonalou sváteční atmosféru ve Vašich domovech!


















12 komentářů:

  1. Milá Sandra, ja mám pusu dokorán!!! Tie ozdôbky sú dokonalé!!! Čajníček, šáločka a svietniček... keby ich objavím u nás, neodolala by som ani na sekundu!!! Sú prenádherné... črievičku som videla u nás... ale toto... dostala si ma :) Budeš mať doma naozaj rozprávkové Vianoce... a teraz si tak spomínam, tuším v rozprávke Kráska a zviera bol hovoriaci čajníček, šálka a svietnik... Tak si uži krásne Vianoce!!! Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišulko, já zas měla pusu dokořán z těch tvých ozdob ;-) Děkuju a brzy se zase zastav :-)

      Vymazat
  2. Sandri,nejpr by jsem tichtela poprat prenadherny posledni adventni vikend,predstav si,u nas krasne chumeli jako v pohadce takove ty velke poletujici vlocky a na nasei velke zahrade to vypada uuuzasne.No a nyni k tvym nadhernym vecickam,holka,ty si ale umis udelat radost,Popelciny ozdubky jsou opravdu pohadkove,k Vanocum se nesmirne hodi no a nakup v BR jedna basen,balici papir rucni vyroby mam jako darek z BR take,moc me to od nich prekvapilo a casopis a podobny kvetnik opet doma uz sidli,jsem rada,ze jsme se opet sesly ve vkusu a ozdobicky jsou krasne.Uzivej predvanocni cas a tesim se zas treba u me.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško, děkuju, ten balící papír je fakt krásný, že? :-) Zrovna se chystám k tobě na "návštěvu" ;-)

      Vymazat
  3. Sandri,krásnou radost jsi si udělala,jen co je pravda...střevíček je opravdu nádherný...přesně jak píšeš,jako pro Popelku...ještě ty tři oříšky:-)...i balící papír Jeanne je super...Přeji ti nádherný adventní víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné vecičky si si zaobstarala. Dokonalá jemná krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je pohádka a ty jsi jako Popelka ♥ -ten střevíček a zrcátko jsou dokonalé!!!!!!!Moc se mi líbí barvičky GG-modrá a růžová-sirky máme stejné-dnes mi přišel balíček od Kačenky a také jsem je dnes fotila :-)Tvoje volba nikdy nezklame-krása!!!
    Hezký večer!!!

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné veci.:) všetko je tak dokonalé, hlavne všetko s tým zvieratkom (och, ja neviem čo to je!) a tie zápalky sú božské:)
    (budem rada ak navštíviš môj blog /followneš- www.zzuzanka.blogspot.sk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, ráda se zastavím, díky za odkaz i za návštěvu ;-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥