Vánoce v kuchyni...

čtvrtek 20. prosince 2012

Už jen  čtyři dny a je tu Ježíšek! Také se už těšíte? :-) Dnes bych vám ráda ukázala několik zátiší z  mé kuchyně. Moc mě baví, když je vánoční dekorování jednoduché, ale přitom efektivní...do etažéru jsem nasypala pár šišek, oříšků a větviček, džbány jsem naplnila chvojím a barborkou, na háčky jsem zavěsila papírové vánoční kornoutky, které jsem vyráběla minulý rok (návod zde)...pak stačí jen pár svíček, skleněných ozdob a samozřejmě nesmí chybět přírodní jmelí ovázené stužkou nebo kraječkou.

Při popíjení voňavého čaje a poslechu koled ráda balím první dárečky (teď už jsou všechny nachystané na Štědrý večer)...bohužel jsem je nestihla již všechny nafotit, ale alespoň jeden z nich mezi fotkami uvidíte...některé balím do bílého přírodního papíru, který ovážu jutovým provázkem a jiné zase do celofánu s kraječkou. Obojí vypadá nádherně.

Posílám Vám mnoho pozdravů a brzy jsem tu zase s dalšími fotkami :-)




































20 komentářů:

  1. Sandruško čístá přírodní krása!!!Moc se mi líbí květinky v modré konévce-IKEA?Musím juknout-ta barvička na fotce vypadá skvěle!!!A ta ozdůbka s Bambim je rozkošná!!!!
    Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuju :-) Ten džbáneček Ikea se prodává v bílé, ale ta bledě modrá byla limitovaná edice asi před dvěma lety...už se nevyrábí :-/ Bambi je nejlepší ;-D Krásný večer!!!

      Vymazat
    2. Jéé tak to je škoda a třeba zas někdy bude :-) Já o bílém vím,ale o modrém nee proto jsem se ptala:-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sandri,
    tak som sa potešila Vianocami u Teba. Máš to pekné, s citom zariadené- ako vždy. Keď som videla tie vetvičky vo váze,tak ma napadlo, že som na ne tento rok jednoducho zabudla...
    Pozdravujem
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já je mám letos poprvé, loni i předloni jsem měla jen chvojí, a tak jsem teď zvědavá, jestli mi vykvetou :-)

      Vymazat
  3. Ach Sandro!
    To jsou jedny z nejhesčích letošních fotek! Tak krásně si využila prostor, jeeeeeee, jen tu sedím a koukám, opravdu, tyhle fotky mne pohladili.
    Veselé Vánoce!
    Světla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Světluško, děkuju!!! Mám ohromnou radost, že se ti fotky líbí!!! Veselé Vánoce i tobě! :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, Sandri, samé krásné přírodní ozdůbky, moc pěkné! Také u nás "létají" šišky, oříšky, kousky jmelí a jehličí, jedině tyhle věci vánoce tak správně provoní... máš krásnou světlou kuchyň a všechny Tvoje vánoční ozdůbky se Ti tam moc krásně hodí! Pěkná práce! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, přírodní jsou prostě nej :-) Děkuji ti opět za krásný a milý komentář, vždy mě moc potěší!!! Papa a hezké Vánoce!

      Vymazat
  5. Oh Sandra your Christmas decorating is soooo beautiful !
    I really love those paper cones they look so pretty.
    I just wish that your little hanging candles that are on their way to you had arrived in time for you to enjoy them. Have a very Happy Christmas my lovely friend x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you sweetheart, I am so glad you like my Christmas decor! Those paper cones are my favorite hand-made thing here in kitchen :-) Enjoy your day, I was just about to visit your blog too :-*

      Vymazat
  6. Sandri,na tomto prispevku me vcelku prekvapilo,jak lze kombinovat i prirodni sty,jako sisky,orisky,vetevky a dreveneho ptacka s noblesnim stylem lesklych ozdubek,svicnu,svicinku ci podnosu,proste krasne.Take se me libi,ze se ani v zime nevzdas svych oblibenych pastelu,dzban v bile mam take,ten nejvetsi,maji nekolik velikosti a je opravdu vdecny.Jo a mimochodem jsi me nenasilne dokopala k objednani ozdob Jeanne,ktere jsem dlouho okukovala,tak uz je mam doma.No a celofanove baleni miluji,co dodat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško, to mám radost, že jsi Jeanne ozdobám taky neodoalal, protože vím, že nebudeš litovat...jsou prostě nejkrásnější, opravdu jako po prababičce...:-) Krásný den! :-*

      Vymazat
  7. Sandri,nádhera...příjemně jsem se u tebe zasnila...máš vše moc kráááásný...každou fotku prohlížím stále dokola...Měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, víš, jak moc mě to těší? :-))) Děkuji ti a brzy se zastav zase, budu moc ráda!

      Vymazat
  8. Sandři, moc příjemné pokoukání! Pastelové barvy krásně ladí s přírodninami ... Moc se mi líbí svícínky ... a Tvoje kraječky na jmelí, paráda! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, ty kraječky byly nápad naší úžasné floristky Katky z Flowers & Living, ona mi to jmelíčko darovala a dokonale ho dozdobila přesně v mém stylu, jak mě už zná :-) Děkuji ti za milou návštěvu a budu se těšit zase brzy ;-)

      Vymazat
  9. Velmi krasne!!! Tady se pokazde pokocham...:-) Chodim k Vam uz delsi dobu smirovat ;-)) Preji krasny krasny Novy rok!!!

    Renata

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥