Nějaká ta dobrůtka při deštivém dnu :-)

úterý 10. září 2013

Ačkoliv s mou starou plynovou troubou není pečení zrovna velká paráda, tak se občas ráda pokusím o nějakou tu sladkou tečku po nedělním obědu. :-) Cupcakes jsou u nás stále oblíbenější a pravděpodbně žádné hospodyňce neunikly. Jsou rychlé, vynikající a božsky vypadají...Když je navíc podpoříte krásnými cupcakovými košíčky (ty na fotkách jsou od Green Gate) a zdobením, tak je to jedna radost nejen pro jazyk, ale i pro oko! :-) A při posledních deštivých dnech je pár pastelových barviček přímo pohlazením na duši, co říkáte?













10 komentářů:

  1. Mne by bolo ľúto zašpiniť tie krásne košíčky:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Sandri tak tieto košíčky by sa páčili aj mojej dcére. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. krásné,jen mi chybí ten výsledek...

    OdpovědětVymazat
  4. Sandři pastelky mi opravdu zpříjemnily den, jen tu chuť na sladké raději musím zahnat! Máš stylové kousky opravdu do posledního detailu, krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Košíčky sú nádherné, a teraz si ma inšpirovala opäť si nejaké tie cupcakes upiecť. Máš nejaký svoj najobľúbenejší recept?

    xx Ivana

    Macarons and Pearls

    OdpovědětVymazat
  6. Sandri, vysledok sice nevidim, ale to bola aj skoda zjest :), pa prajem ti krasny den, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Sandři, tak přesně na tyhle košíčky jsem minulý týden koukala v obchodě, ale ta cena... když jsem si představila, že to pak člověk vyhodí :-D Ale jsou tak krásné... místo toho jsem si raději koupila dózu z nové kolekce green gate, je prostě úchvatná a dvě utěrky, už se těším, až je začnu používat :-) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥