Letní čajový dýchánek

neděle 26. července 2015

Něděle jsou jako stvořené k příjemnému lenošení s přáteli a rodinou, čerstvě upečenými muffiny, lahodným čajem, karetní hrou a rozkošnými drobnostmi, které potěší v odpočinkovém odpoledni. Baví mě používat doplňky k nevšením účelům, a tak občas na stole vznikne neotřelé prostírání. Romanticky laděné kousky z obchodu La Almara jsou pro čajové dýchanky jako stvořené.

Květované hrníčky, svícen ve tvaru ptačí klece či puntíkovaná dóza...to vše dotváří příjemnou atmosféru pro dlouhé holčičí rozpravy. Navíc i do běžného života ve městě vnášejí tyto dekorace tak trochu venkovskou náladu, která je prodchnutá voňavými květinami ze zahrádky, zpěvem ptáků, strukturou dřeva a lehkou nedbalostí prázdninových dnů. Usaďte se, nabídněte si máslový věneček a užívejte si sladké nicnedělání...

I ty nejobyčejnější momenty mohou získat nádech svátečnosti, když je prodchneme krásnými věcmi.

Květované hrníčky připomínají piknikovou deku a rozkvetlou louku.

Muffiny servírované v malém kufříku oživí každou tea party.

Karty uchovávané v plechové krabičce lákají k dlouhým hrám a zábavě daleko od televize a počítače.

Látkové ubrousky mám složené ve skleněné dóze s voňavým mýdlem...pokaždé, když je vytáhnu, tak neodolám a musím si přichnout.

4 komentáře:

  1. Ahoj Sandři, jsem ráda, že jsi zpět i s dalším příspěvkem. Nový vzhled blogu se mi moc líbí, povedl se Ti. A fotografie jak jinak, než nádherné. Takovéto chvíle s mými nejdražšími mám nejraději. A opět obdivuji Tvé dokonalé příbory <3
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sandři :)
    krásné fotky, já se teď v létě rozmazuju hlavně ledovým frappé. <3
    Měj se hezky!!
    Světla

    OdpovědětVymazat
  3. Ano ano, příbory, kufřík, krabička na karty... to je dokonalost sama :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥